I/12: All Might

120 11 2
                                    

Mindannyiukat, tanárt és diákot egyaránt elborította a félelem és a tehetetlenség érzése. De minél jobban elsötétül a világ, annál jobban ragyog a felbukkanó reménysugár.

- Minden rendben lesz. Mert itt vagyok én!

- All Might az. - lélegzett fel Yuriko, amikor Todoroki elvette a szájáról a kezét - Viszont... Nem mosolyog...

- Mondtam, hogy hamar ideér az erősítés. - jelentette ki Todoroki.

- De te nem tudsz arról, amiről én és Deku. - gondolta Yuriko, mielőtt megszólalt volna - Őt akarták, és most itt van. Még messze nincs ennek vége, és nagyon rossz előérzetem van ezzel az egésszel kapcsolatban. 

- Vártunk már téged, te hős hulladék. - mondta gúnyosan Shigaraki.

- Az tényleg... All Might? - kérdezte az egyik gonosztevő - Most látom először személyesen.

- Milyen hatalmas!

- Idióták! Nincs idő ámuldozni! Azért jöttünk, hogy végezzünk vele! - szólt rájuk az egyik társuk.

Abban a pillanatban az emberi szemnek túl nagy sebességgel ütötte le őket All Might és a karjába vette Aizawa-t. Hirtelen megvillant a szeme, majd amikor Shigaraki és Noumu felé fordult, egy pillanat alatt elvitte onnan a három gyereket, és volt ideje megütni a kék hajú férfit, akinek az arcáról leesett az egyik kéz.

- Mindenki a bejárathoz! - utasította a diákokat a hős - Vigyétek el Aizawa-t is. Sietnetek kell, elájult. 

- Igenis! - válaszolta azonnal Mineta. 

- Lehet, hogy nekünk is mennünk kellene. - motyogta Yuriko - De valakinek segítenie is kell, még All Might sem képes ezekkel egyedül elbánni. 

- All Might, vigyázzon! - szólalt meg Midoriya - Az az agyas izé ellen... Az én képességem meg se kottyant neki, mikor megütöttem. És biztosan-

- Midoriya fiam! - vágott közbe a férfi - Ne aggódj! 

A fiú egy bólintás kíséretében elindult két társával és az ájult tanárával az ajtó felé. Amikor biztonságos távolba értek, All Might csak akkor támadott.

- Carolina-i... Zúzda! - kiáltotta el magát a hős.

Azonban Noumu az útját állta, így csak a mögötte lévő víz csapódott fel a légáramlattól. A szörny el akarta kapni All Might-ot, de a férfi könnyen kikerülte az ütést.

- Ezt egyáltalán meg sem érezte! Akkor...

All Might az ökleivel a szörny fejét célozta, de az sem használt ellene semmit. Erősen és többször is megütötte Noumu-t, de nem történt semmi, csak saját magát fárasztotta vele. Yuriko rendesen aggódott, főleg, hogy már nem érezte annyira intenzíven All Might erejét, mint korábban, így nem is figyelt arra, hogy miről beszélnek, csak a harcra. Todoroki mintha megérezte volna a feszültségét, bátorítás képp, vagy csak minden ok nélkül, a lány vállára tette az egyik kezét. Yuriko akaratlanul is közelebb bújt a fiúhoz, aki újfent a saját testével védte, amikor All Might a földbe csapta a szörnyet, és hatalmas légáramlat kerekedett. Amikor újra lecsillapodott a szél, rögtön a harcmező felé fordultak, és ezúttal mindketten megfeledkeztek Todoroki kezéről, ami a lány derekán pihent. Eközben megjelent mellettük Kirishima és Bakugou is, akik rögtön kiszúrták a szokatlan testtartást. A szőkétől egy meglepett, míg a vöröstől egy elégedett tekintetet kaptak.

- Van tervetek? - kérdezte Eijiro még mindig egy enyhe félmosollyal az arcán.

- Igen, van. - válaszolta Yuriko, majd a fiúra - Neked meg mi bajod van?

Egy megtört lélek helyreállításaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora