II/7: Győzelem vagy vereség

97 12 6
                                    

Yuriko néhány mély levegővel próbálta magát lenyugtatni. Eddig fel sem tűnt neki, hogy mennyi ember nézi őket, mert vagy a stadionon kívül volt, vagy mindenki más is bent volt. Ezúttal viszont egyedül volt, a másik bent tartózkodó diákot pedig mindenki szeme láttára kellett legyőznie.

- Feladni? - kérdezte gúnyos hangon Shinsou - Ezen a mérkőzésen az elszántság a lényeg. Ha az álmaid megvalósításaiért küzdesz, nem számít, hogy mások mit gondolnak rólad.

- Igaza van... Kár, hogy nem válaszolhatok.

- Ready?

- Az a majom holmi büszkeségről hadovált az előbb!

- Mehet!

- De szerintem botorság volt eldobni magától ezt a lehetőséget, nem?

- Nem beszélhetek...

- Valószínűleg sejti, hogy rájöttél.

- Nem érdekel, nem fog megtörni.

- Valóban?

- Szóval már tudod, hogy hogy működik a képességem. - mondta egy halvány mosollyal az arcán Shinsou - Az a felemás arcú srác, akivel annyi időt eltöltesz, biztos büszke rád. Talán... A fiúd?

- Ő a riválisom, az ellenfelem, le kell győznöm, soha nem fogom szeretni! - ordította el magát.

Futás közben a bal kezében apró villámok cikáztak, de hirtelen megállt.

***

- M-mi? Mi történt? - kérdezte döbbenten Sadako - Miért állt meg?

- Nem tudom...- válaszolta Kenji - Talán a fiú valami olyanra képes... Elképzelni sem tudom, hogy mi lehet.

***

- Megállt? - kérdezte kicsit elégedetlenül Hisashi - Simán nyerhetett volna, ha az erejének csak a felét használja.

- Valószínűleg a srácnak agymosás, vagy valami hasonló a képessége. - mondta Yama - De nem hiszem el, hogy Izanami nem jött rá. Vagy ha rá is jött, mégis beleesett. Bár... Tökéletesre alkottuk meg, biztosan meg tudja oldani.

- Hé, hé, hé, mi van már? Az első meccsnek látványosnak kellene lennie! Imagawa teljesen lefagyott! Mi ütött belé? Kifejezéstelen arccal álldogál. Shinsou képessége tette ezt vele? Ugyan eddig egyáltalán nem tűnt ki a tömegből, de úgy tűnik, mégis érdemes rá figyelni.

***

- Mi... Mi ez? Miért nem tudok mozdulni? Miért nem uralom a testem? Mi történik?

- Jól van, nyugodj meg, nem lesz baj, csak lélegezz. - mondta Yama - Örülj, hogy az alapvető életfunkciók nem álltak le, így még van lehetőségünk nyerni. Ne pánikolj, próbálj gondolkozni.

- Mi? Mégis hogy? Nem tudok csinálni semmit, teljesen ködös az egész!

- Mozogni nem tudsz, gondolkozni igen, és most ez számít.

- Mégis hogy számítana?

- A gondolataiddal vagy képes irányítani szinte bármit, ez azért számít, nem?

- De ahhoz kell mozognom is, nem érted?

- Nem csak a fizikai dolgok irányítására céloztam, ugye tudod?

- Irigyellek. - hallotta meg Shinsou hangját - Tényleg nagyon szerencsés vagy, Imagawa Yuriko. Fordulj meg, és sétálj le a küzdőtérről! 

Egy megtört lélek helyreállításaOnde histórias criam vida. Descubra agora