- Az első forduló utolsó, nyolcadik mérkőzése! Általános iskolásként vált helyi hírességgé és láthatóan elszánt. A hősképzős Bakugou Katsuki! Kontra a személyes kedvencem, a hősképzős Uraraka Ochaco!
- De... Ha nem fogja vissza magát, az igazából még jót is jelent valamilyen szinten...- jegyezte meg elgondolkozva Yuriko.
- Hogy... Mi? Mi abban a jó? - kérdezte értetlenül Denki.
- Ha nem fogja magát vissza, akkor az azt jelenti, hogy elismeri egyenrangú félként.
- És mit gondolsz, ki fogja megnyerni?
- Aki kezd. Bakugou konkrétan közel- és távolharcban is jó, tehát ha az övé az első lépés, Uraraka-nak nem sok esélye van. Viszont ha Uraraka épp csak annyi időre közel kerül Bakugou-hoz, hogy meg tudja érinteni, akkor ő nyert. Ha lebegtetni tudná, akkor könnyedén ki tudná lökni a pályáról.
- Nyolcadik mérkőzés indul!
Uraraka előre hajolva kezdett el rögtön Bakugou felé futni, amint elindult a mérkőzés. Egyre közelebb ért hozzá, közben a fiú már emelte a jobb karját, hogy bevigye az első csapást.
- Csak ki kell kerülnie...- motyogta előre hajolva Yuriko - Ha elhajol, hozzá tudna érni...
Viszont nem tudta elkerülni, Bakugou pedig nem kicsit rárobbantott.
- Uraraka! - kiáltott fel egyszerre Iida-val és Midoriya-val, miközben Jirou-t a szívroham kerülgette.
- Telibe kapta...
- Nem fogja vissza magát egy lánnyal szemben ez a Bakugou.
- Várjunk csak...- hajolt kicsit előrébb Yuriko összehúzott szemekkel.
Ahogy kicsit kezdett elülni a füst, meglátta a talpon lévő Urarakat. És Bakugou-t is, aki egy kisebb robbantás mellett a földre nyomta a mellette lévő felsőt, a lány pedig ezt kihasználva hátulról próbált támadni.
- Woohoo, a dzsekijével terelte el a figyelmét, nagyon trükkös lány!
Már majdnem hozzáért Bakugou-hoz, amikor a szöszi hirtelen megfordult, és egy robbantás segítségével jó pár méterrel odébb küldte Uraraka-t.
- Mégis hogyan szúrta ki? - kérdezte Sero.
- Nem lehet megtéveszteni...- mondta Denki - Szuper gyorsan reagál a srác...
- Uraraka-nak hozzá kell érnie, hogy lebegtethesse, de Bakugou reakció ideje mellett ez nem könnyű.
Yuriko egyre közelebb hajolt a korláthoz, mert a füsttől nem sok mindent lehetett látni. Viszont egyértelmű volt, hogy Uraraka mindent belead, Bakugou viszont könnyen távol tudja tartani.
- Egyre több a törmelék...- motyogta nagyon halkan Yuriko.
- Ochaco! - kiáltott fel Tsuyu.
- Nézni sem bírom...- temette a tenyereibe az arcát Jirou.
- Bakugou, jól sejtem, hogy a te ízlésed inkább...- motyogta Mineta.
- Uraraka fáradhatatlanul folytatja a támadást, de sajnos...- mondta Mic.
- Senki nem veszi észre? A profik sem?
- Hé! Ez szerinted hősies viselkedés? Ekkora erőkülönbség mellett az volna a tisztességes, ha kilöknéd a pályáról!
- Nem, a profiknak sem tűnik fel... Nem fogja vissza magát, mert egyenlő félként tekint rá, és Uraraka sem hiszem, hogy ennyiszer hagyná, hogy Bakugou eltalálja, hogy ha nem lenne szükséges...- gondolkozott el Yuriko, közben a pályát és az eget nézte - Hát persze, gondolhattam volna... Volt terve, amihez törmelék kellett neki...
ESTÁS LEYENDO
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfic"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...