II/2: Dübörgő sportfesztivál

130 13 4
                                    

- Közeledik a U.A. Sportfesztivál. Nagyobb tapasztalatot és hírnevet szerezhettek, ha híres hősök ügynökségeihez kerültök be. Évente egy, összesen három lehetőségetek van. Ha valóban hősök akartok lenni, ez lehet az ugródeszkátok. Tehát vegyétek komolyan, és készüljetek fel!

- Rendben! 

}¤{

- Srácok, ne csináljátok már! - mondta Kirishima, de nem tudta megakadályozni a dolgot - Eszeteknél vagytok? Yuriko, legalább te gondolkozz már!

- Ha következő év áprilisáig nem történik köztünk semmi párkapcsolat téren, vagy mással jövök össze, akkor vesztettél, és békén hagytok ezzel a hülyeséggel. De ha mégis kiderülne, hogy bejövünk egymásnak, esetleg komolyabbra fordulna a dolog, akkor nyertél.

- És mit kapok, ha nyerek? - kérdezte félre döntött fejjel Denki.

- Mindent elmondok a képességeimről és a múltamról. Mindent, amit csak tudok. 

- Ti nem vagytok normálisak... - motyogta Kirishima - Itt a sportfesztivál a nyakunkon, legalább az után kezdjetek ebbe a hülyeségbe, előtte próbáljátok kihozni magatokból a maximumot.

- Ez a sportfesztivál tökéletes alkalom lesz arra, hogy bizonyítsam, köztem és Todoroki között nem lesz soha semmi. - jelentette ki Yuriko - Le fogom győzni, ahogy téged is, Kaminari. Mindkettőtöket csúnyán elverem, meglátjátok.

- Akkor sokat kell edzened, Imagawa. - vigyorodott el Denki - Mert mindkettőnket alábecsülsz, pedig Todoroki-val már nem egyszer küzdöttél, vele és ellene is. Ráadásul lehetsz akármilyen erős, a megfelelő védelem nélkül mit sem érnek a képességeid az én egymillió voltom ellen. Láttam, ahogy harcoltatok, nem nagy a különbség, viszont nem uralod olyan szinten, mint ő, és a képességeid használata elég rizikósnak tűnnek

- Veletek most mi lett, soha nem viselkedtetek így! - szólt közbe Kirishima, de a másik kettő nem figyelt rá.

- Csak nem tudtam teljes erőbedobással küzdeni, lényegesen gyengébb voltam, mint most. Nem becsüllek alá, egy szóval sem mondtam, hogy jelenleg képes lennék titeket legyőzni, bár a harci gyakorlaton különösebben nem árthattunk egymásnak, így valamennyire vissza kellett magam fognom. De a sportfesztiválig folyamatosan gyakorolni és edzeni fogok, szóval ne gondold azt, hogy könnyű ellenfél leszek.

- Ahogy én sem leszek az. - jelentette ki elszántan Kaminari.

}¤{

- Mi-mi-mi... Mi folyik itt?! - kiáltott fel Uraraka meglepetten és kissé ijedten. 

- Engem gyűlöl az univerzum...- morogta a padjára borulva Yuriko - Miért kell itt lennie ennyi embernek?

- Talán nem bírod a tömeget és a hírnevet? - kérdezte unottan Todoroki.

- Az nem kifejezés...

- Ha nem teljesedsz ki, örökké rettegni fogsz.

- Akkor miért akarsz hős lenni? - tett fel egy újabb kérdést a fiú.

- Fogjátok be mindketten. - jelentette ki fojtott hangon a lány.

- Vigyázz a szádra, hozzánk képest csak egy egyszerű, halandó kislány vagy.

- Mindketten? - kérdezte értetlenül Todoroki - Csak én beszéltem hozzád.

- Mindegy, majd talán valamikor elmagyarázom. - morogta Yuriko, és újra a külvilágra koncentrált utána.

Egy megtört lélek helyreállításaWhere stories live. Discover now