I/9: Ez az, mindent bele, Iida!

150 12 32
                                    

- Ne. - sápadt el Yuriko, ahogy meglátta a rengeteg embert az iskola előtt - Ne, ne, ne, ne, ne! Csak tömeget ne!

Egy kicsit szédült is, ahogy egyre közeledett, majd ez egyre jobban erősödött, amikor kiderült, hogy riportereket lát az iskola előtt.

- Az összes vallás minden létező istene megutált, és így próbál szívatni? - nyelt egy nagyot, amikor egy mikrofont toltak elé - Mindegy, nem baj, csak el kell mellettük menni, és kész.

- Milyen érzés, hogy All Might a tanárod? - kérdezte egy nő, de a lány nem foglalkozott vele. Rossz érzése volt ezzel az egésszel kapcsolatban, és ugyan a rengeteg jelenlévő zavarta az egyik képességét, mégis érzékelt valami... Gonoszat - Héj, várj már egy kicsit!

- Nem. - jelentette ki Yuriko hűvösen.

- De...

- Mivel még iskolába járok, szeretnék tanulni, és ennél kicsit komolyabb problémáim vannak, szóval nagyra értékelném, ha lenne szíves békén hagyni, és valaki mást zavarni a kérdéseivel.

A hír, hogy All Might a U.A. hősképző tanári karának tagja lett, felrázta az országot. A sajtó napokig tolongott az iskola bejáratánál. Mindenki All might-ot akarta. Igen. Mindenki.

- Szép munkát végeztetek tegnap. Megnéztem a felvételeket, és az értékelő lapokat. - mondta Aizawa, mire Yuriko próbálta minél kisebbre összehúzni magát - Bakugou! Szokj le erről a gyerekes viselkedésről, ennél tehetségesebb vagy. 

- Felfogtam. - morogta Katsuki.

- És Midoriya, te... Úgy látom, megint csak a karod épsége árán sikerült teljesítened. Urald az erőd, és ne mondd, hogy képtelen vagy kontrollálni, unom a kifogásokat. Ezt ne kelljen újra elismételnem. Ha végre összekapod magad, még sokra viheted. Szóval igyekezz, Midoriya.

- Rendben! 

- Imagawa, te pedig...- szólalt meg újra a tanár, mire Yuriko arcából kifutott a vér - Nincs kedvem újra elismételni, rád ugyanaz vonatkozik, mint Bakugou-ra és Midoriya-ra. 

- Értettem. - válaszolta, de gondolatban még kiegészítette - Nagyszerű, ez is csak miatta van. 

- És Todoroki, máskor ne menj bele ilyen gyerekes játékba, te ennél jobb vagy. - mondta Aizawa, mire egy halk fújtatás volt a válasz - Következik a mai feladat, valószínűleg felkészületlenül ér. Osztályelnököt kell választanunk.

- Vállalom! Hadd legyek én, légyszi! 

- Vállalom!

- Én is vállalnám!

- Nekem való feladat!

- Válasszatok engem!

- Kiharcolom, hogy a lányok szoknyája harminc centivel rövidebb legyen!

- Az enyém a poszt, az enyém! Csak az enyém!

- Mi ennyire jó az osztályelnökségben? - sóhajtott fel Yuriko.

- Mert te nem akarsz az lenni? - kérdezte a tipikus közömbös hangján Todoroki.

- Nem. Van elég bajom anélkül is, inkább átengedem másnak. - dőlt hátra a székében, majd gyanúsan a fiúra sandított - Miért érdekel?

- Csak megkérdeztem. - vonta meg a vállát.

- Mindenki maradjon csendben! - kiáltott fel Iida - Az osztályelnök felelősségteljes feladata, hogy diáktársait vezesse. Ez nem olyasmi, amit bárki meg tud csinálni. Minden egyes osztálytárs bizalmát ki kell érdemelnie. Ezért kell demokratikus módon megválasztani, hogy ki töltse be ezt a pozíciót. Más szóval szavazással kell eldöntenünk. 

Egy megtört lélek helyreállításaWhere stories live. Discover now