I/13: Mindannyiunk szívében

123 11 4
                                    

- Mondjátok csak, tudjátok, hogy mit jelentenek ezek a szavak? - kérdezte All Might - Egyre tovább! Plus Ultra! - kiáltotta el magát.

Amikor behúzott a szörnynek, mintha egy robbanás kíséretében szakította volna át a USJ falát, és repült ki rajta. Mintha földrengés lett volna, megrázkódott az egész épület, Noumu pedig egy hatalmas lyukat hagyott hátra a létesítmény oldalán. 

- Tényleg meggyengültem. - szólalt meg All Might - Fénykoromban még öt csapás elegendő lett volna, hogy kiüssem a fickót. De most több, mint 300 csapást mértem rá!

- Te csaltál...

Mind az öten harcra készen álltak a maradék két gonosztevővel szemben, mindenre készen. Viszont csak ketten voltak tisztában a valódi helyzettel: már csak magukra és All Might szavaira számíthattak, ameddig az erősítés meg nem érkezett. 

- Hé, mit jelentsen ez? - motyogta Shigaraki - Hiszen egyáltalán nem gyengült meg. Eszerint képes volt hazudni nekem róla?

- Mi a baj? - kiáltott rá a hős - Mégsem támadsz meg? Azt hittem, végezni akarsz velem. Vagy talán csak üres fenyegetés volt? 

- Hát ez... Kemény...- szólalt meg Katsuki, amikor hátrálni kezdett a gonosztevő. 

- Elképesztő... Úgy látom, tényleg boldogul egyedül is. - jegyezte meg Todoroki.

- Midoriya! Ideje volna lelépnünk innen! - szólt rá a fiúra Kirishima - Nem hiányzik neki, hogy most túszul ejtsenek minket.  

Deku azonban nem mozdult, és Yuriko sem éppen szándékozott távozni. Mind a ketten tudták, hogy már csak ők tudnak tenni valamit, de azzal is tisztában voltak, hogy még nem elég erősek, All Might-nak pedig pont arra volt a legkevésbé szüksége, hogy elkapják őket.

- Na mi lesz már? - szólalt meg újra a hős.

- Ha Noumu még itt lenne, elintézné. - morogta Shigaraki - Gondolkodás nélkül rávetné magát All Might-ra!

- Shigaraki Tomura! Higgadjon le, kérem. - mondta Kurogiri - Ha jobban megnézi, a Noumu által okozott kár valóban meggyengítette. Emellett a gyerekek lába földbe gyökerezett a félelemtől. Vannak még használható gyalogjaink is. Bizonyára van még pár percünk, míg megérkezik az erősítésük. Viszont ha mi ketten összedolgozunk, még van esélyünk egyszer, s mindenkorra végezni All Might-tal. 

- Igazad van. Menni fog, igen, meg kell próbálnunk. Elvégre a fő boss itt áll előttünk személyesen. 

Ahogy beszélt, a többi gonosztevő lassan talpra állt, mire az enyhe félelem és döbbenet öltött formát a gyerekek arcán. Készek voltak harcolni, bár már ők is fáradtak voltak. 

- Azzal a kettővel All Might elbánik egyedül. - szólalt meg Kirishima - Nekünk addig segítenünk kell a többieken! 

- Mi az, Midoriya? - kérdezte Todoroki a pillanatnyi meglepettsége után. 

Deku egyhelyben állt All Might és a két gonosztevő felé fordulva és aggódva, de mégis harcra készen. Yuriko sejtette, hogy mire gondolhat a fiú, hisz neki is az járt a fejében, hogy csak ők ketten tudnak arról, hogy a hősnek semmi esélye ellenük. 

- Megkeserülöd, amit Noumu-val tettél! - mondta Shigaraki, miközben All Might felé rohant.

Kurogiri-vel az oldalán lendült támadásba, a hős azonban nem mozdult, érthető okokból. Már majdnem elérték, amikor Izuku ugrott nekik, ezzel is megállásra késztetve őket. Négy társa döbbenten figyelte Deku korábbi helyét, ahonnan egyik pillanatról a másikra tűnt el.

Egy megtört lélek helyreállításaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ