- Midoriya. - szólalt meg hirtelen az egyik fiú.
- De hát... Igaza van. A többi osztály diákjai tényleg a helyünkre pályáznak. Mindannyiunknak jól kell teljesítenie. És én is a legjobb akarok lenni. - jelentett ki Izuku, mire Yuriko halványan elmosolyodott.
- Tudod... Ha ennyire le akarsz győzni, akkor nem könnyítem meg a dolgod. - állt fel Yuriko is a székéről - Egy pillanatra se hidd azt, hogy egyszerű lesz. Nem mondom, hogy ne lennél elképesztően erős, de alábecsülsz minket. Hidd el, jobban járnál, ha nem így tennél, még a végén elbízod magad, és veszíteni fogsz.
}¤{
- Csak ennyire telik? Ha már ragaszkodnak a látványhoz, lehetett volna jobb ötletük is. Főleg, hogy a drága apám is figyel.
- Úgy látszik, nincs oda Endeavor-ért. - gondolta Yuriko, majd hangosan is megszólalt - Szóval a felvételin is simán megállíthattad volna? - kérdezte, mire csak egy fújtatás volt a válasz - Akkor miért nem tetted?
- Mert azt mondták, hogy nem ér semmit, így felesleges lett volna. - válaszolta, majd átfutott a robotok alatt.
- Te rohadék. - morogta Yuriko, és ő is megindult.
Látta, hogy a robotok ki lettek billentve, így igyekezett a lehető leghamarabb átérni alattuk. A többieknek azonban nem tűnt fel, aminek hangot is adtak.
- Mindet megállította! Átférünk a lábaik között!
- Óvatosan! - szólt hátra Todoroki - Mikor megfagyasztottam, kibillentettem őket! Méghozzá szándékosan.
- Egyre dühítőbb ez a szemét. - morogta Yuriko, miközben a zuhanó robotokat kerülgette - Veszélybe sodorni másokat nem éppen hősies viselkedés.
Még az ő reflexeivel is kissé nehéz volt elkerülni a zuhanó robotot, és ha nem lett volna erősebb az átlagnál, valószínűleg meg is halt volna, mert az egyik nagyobb darab ráesett, de sikerült megtartania. Egész hamar kijutott a robotok alól, és újra a felemás fiút vette üldözőbe.
***
- Úgy látszik, a legígéretesebb tehetségek mind az 1-A-ban vannak. - jegyezte meg Snipe.
- Azért a többi osztálynak sincs miért szégyenkeznie. - mondta All Might - Viszont...
***
- El sem hiszem, hogy képesek ilyen veszélybe sodorni a gyerekeket! - mondta sápadtan Sadako - Meg is halhatnak! Jesszus, mit csinál? - kiáltott fel a nő, amikor Yuriko az instabil robotok közé rohant, és majdnem elájult, amikor a fém gépezetek összezuhantak - Ő most... Most akkor...
- Szerintem erősebb, mint gondolnánk. - jegyezte meg Kenji, majd a képernyőre bökött, ahol a porfelhőből előtűnt a kék hajú lány - Nézd csak! Kijutott.
- De hiszen láttam, amikor... Amikor ráesett... Mégis... Mire képes?
***
- Képesek lennének megölni a diákjaikat. - forgatta meg a szemeit Shizuka - Hihetetlen, hogy mire képesek a hírnévért.
- Ráadásul Endeavor kölyke miatt komoly veszélybe kerültek. - morogta Hisashi - Nagyszerű, az utódnak is annyi, konkrétan a halálba rohan! - tette hozzá, amikor az egyik lány a zuhanó robotok közé futott.
- Nem te magad mondtad, hogy alábecsülik? - szólalt meg Yama - Izanami születésétől fogva magasabb szinten van, mint a többi ember. Ha képes használni az erejének a töredékét, könnyedén teljesíti az egész fesztivált. Látod? - biccentett a képernyő felé, ahol hamarosan újra feltűnt a lány - Gyorsan átvészelte, pedig láthatóan visszafogja magát. Csak szórakozásból csinálja ezt.
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...