II/1: Félelmek és sérelmek

121 11 12
                                    

Ez az egész Kínában, Qing qing városában kezdődött, ahol egy napon magából fényt árasztó gyermek született. Aztán egyre több képesség bukkant fel, és azóta sem tudni, hogy mi indította be a folyamatot. Mostanra az emberiség nagyjából 80%-a rendelkezik valamilyen emberfeletti képességgel. A világ káoszba merült, de aztán egy sokáig csak elképzelt foglalkozás újra elhozta a reményt az embereknek, és eljött a hősök ideje. 

Yuriko soha nem akart kitűnni az emberek közül, szeretett átlagosnak lenni. Mivel nem volt képessége, semmi akadálya nem volt annak, hogy egy Sakimaru nevű kis faluban boldogan leélje az életét. Azonban... Nem képesség nélkül született, így az általános iskolát már egy másik városban járta ki, ahol szintén ő volt az egyik céltábla a képesség nélkülisége miatt. De aztán egy új közösségbe került, ahol a tanárai támogatása és a barátai segítsége miatt végre kezdett magával megbékélni, és végre harcra készen küzdhetett a saját céljaiért, másokat is megsegítve. az álom valósággá vált, adódtak nehézségek, de leküzdötte az akadályokat. Ez még csak a kezdet. 

Ez a történet arról szól, hogy hogyan fogadta el önmagát és hogyan vált a világ egyik legnagyobb hősévé.

}¤{

- Következik a U.A. gimnázium hősképzőjének katasztrófavédelmi gyakorlólétesítményét ért tegnapi támadás részletei. - mondta a narrátor hölgy - A rendőrségi szóvivő szerint gonosztevők egy csoportja, akik a Gonoszok Ligájaként mutatkoztak be, a nem régóta a U.A. tanáraként tevékenykedő szeretett hős, All Might életére akartak törni. A rendőrség eddig 72 gonosztevőt vett őrizetbe, de a felbujtójuk és vezetőjük holléte ismeretlen. 

*Sakimaru falu, az Imagawa házaspár otthona*

- Drágám, ez azt hiszem, érdekelne téged! - kiáltotta el magát Kenji, miközben a híreket nézte.

- Mi az, mi történt? - lépett mellé a felesége - Hát ez meg?

Sadako összehúzott szemekkel figyelte a képernyőn az eseményeket, de amikor egy osztályt mutattak, teljesen ledöbbent.

- Az ott...- mondta volna, de megakadt.

- Yuriko. - fejezte be Kenji.

*Valahol a városban, egy lepukkant bárban*

A házaspár a híreket nézte, miközben a férfi gondterhelten ingatta a fejét.

- Tomura elég meggondolatlan volt, hogy így támadott rá arra a rakat hőspalántára.

- Elsősök ugyan, de rendkívül erősek. - értett vele egyet a felesége - Némelyikük különösen is az. Könnyedén elintéztek ennyi gyalogot még az erősítés megérkezte előtt, ráadásul All Might-tal sem tudtak végezni. 

- Elszámolták magukat, nem gondolták volna, hogy mikre képesek 14-15 évesen.

- Szörnyűek ezek a mai fiatalok. Nehezebb lesz a dolgunk, mint gondoltam. - morogta, de hirtelen elkerekedtek a szemei - Hisashi, figyelj! Szerinted az a lány lehet, hogy...

- Az képtelenség, hogy hősnek készüljön. Az nem lehet, neki nem ez a sorsa. A képességei is... A vérvonala egyértelműen nem engedi neki, hogy hős legyen. Előbb vagy utóbb csatlakoznia kell hozzánk. - jelentette ki a férfi.

- Még csak egy gyerek. - mondta kissé dühösen a felesége - És ha legalább olyan erős, mint az apám, akkor vagy önszántából csatlakozik, vagy sehogy.

Egy megtört lélek helyreállításaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang