Épp egy újabb fordulóhoz értek, amikor a takarásból Bakugou ugrott ki, de Izuku ki tudta kerülni. Yuriko elég ideges volt, tudta, hogy Bakugou csak erre várt, hogy harcolhasson Deku-val. De egyszerre meglepődött és megkönnyebbült, amikor egy újabb ütésnél Izuku elkapta Katsuki karját, és átdobta magán a fiút.
- Persze, mindig egy jobbossal kezd. - világosodott meg a lány - Gondolhattam volna, hisz ha nincsenek is programozva, attól az embereknek is vannak bevett szokásaik
Egy ideig csak álltak egymással szemben, valamit mondott Izuku, majd rövidesen Katsuki újra rátámadt, Uraraka-val nem is foglalkozva. Mintha egyedül Deku lett volna ott..
}¤{
A kamerákon keresztül figyelték a két párost. Iida minden bizonnyal kommunikálni akart Bakugou-val, de nem jutott sokra vele, így továbbra is csak a rakétánál maradt. A szőke srác Uraraka és Izuku között állt, a lánnyal mégsem törődött, tudomást sem vett róla túlzottan. A két fiú csak egymásra figyelt, másra nem. Csak arra, hogy most meg fognak küzdeni.
- Bakugou vajon miről dumálhat most? - szólalt meg Kirishima - A kamera nem veszi a hangot, és nem tudom leolvasni a szájáról.
- Tehát tud szájról olvasni. - mérte végig a vörös hajú fiút Yuriko - Mindegy, ezzel úgysem lesz nagy probléma.
- A csapattársával beszél egy kis adó-vevőn. - válaszolta All Might - Ez is a felszerelés része, mint az épület alaprajza, illetve kaptak még elfogó szalagot is. Ezt kell az ellenfélre tekerni, hogy elfogottnak minősülhessen.
- Szóval az idő korlát 15 perc, és a hősöknek fogalmuk sincsen, merre lehet a rakéta, igaz? - kérdezte Mina.
- Yes.
- A hősök így túl nagy hátrányban vannak, de miért?
- A hős feladata leküzdeni a nehézségeket. Gondolom, már Aizawa tanár úr is említette. Tudjátok ti! Együtt...
- Plus Ultra! - kiáltott fel az osztály, kisebb-nagyobb lelkesedéssel. Yuriko nem volt érte oda, de zavarta, hogy az egyetlen személy, akivel egy véleményen van, az Todoroki.
- Monsieur! Nézze Bakugou-t. - szólalt meg az egyik fiú, mire All Might érdeklődve fordult meg.
Izuku mondott valamit, valószínűleg Uraraka-nak szólt, mert a lány elfutott az ellenkező irányba, míg Bakugou Deku-ra támadt. A zöld hajú fiú a szalagot elkezdte körbetekerni a szöszi lábán, mire Katsuki újra meg akarta ütni, de Izuku ezt is elkerülte.
- Nem semmi a srác!
- A képessége bevetése nélkül is megbirkózik Bakugou-val!
- Ha a többiek nem is, de én aggódok. - gondolta Yuriko - Nem tudják, hogy miért nem használja a képességét. Bakugou pedig mintha kezdene máshogy harcolni, mint eddig.
Ekkor azonban Bakugou hátra tartotta a kezeit, mire Deku futni kezdett, Katsuki pedig utána. A szöszi egy idő után megállt, mert elvesztette a nyomát, és valamit kiabálni kezdett. Izuku pedig minden bizonnyal hallhatta, legalábbis az arckifejezése láttán úgy tűnt.
- Azta, rohadt dühös ez a Bakugou, de miért? - kérdezte az egyik gyerek.
- Mert azt hiszi, hogy nála senki sem jobb. - szólalt meg Yuriko, ezzel sikeresen magánra vonva a figyelmet. Ezúttal viszont nem érdekelte - És Deku mindig is félős volt, soha nem állt ki ellene, erre visszabeszél és harcol vele. Uraraka-val nem is foglalkozik, pedig ő egyértelműen a rakétához siet, egyedül Deku az, akit keres.
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...