- Az elsőévesek versenyén a második versenyszám a selejtezőn tovább jutott 42 fő részvételével... Lovas párbaj! Az akadályversenyen elsőként ért be Midoriya Izuku, ezért ő tízmillió pontot ér! A legtalpraesettebb nyeri a játékot és megfordíthatja az állást.
}¤{
- Én is a riválisomként tekintek rád, nem csak Bakugou és Todoroki. Ezért most kihívlak magam ellen.
}¤{
- Mostmár menni fog, de kicsit veszélyes lesz, mert nem vagyok hozzászokva.
- Ha a megfelelő pillanatban nagy mennyiségben el tudod sütni, akkor nem lesz vele probléma. - mondta a felemás fiú - De ne használd, ameddig nem szólok, így a meglepetés a javunkra lehet.
- Ez ugyan Kaminari képessége, de még így is megállíthatjuk vele egy pillanatra. - gondolkozott el hangosan Yuriko.
- És ezzel olyan előnyhöz juthatunk, amin a forduló végkimenetele is függhet. - jegyezte meg Yaoyorozu.
- Tehát ha nem is használ ellene, akkor is van esélyünk, még ha csak egy pillanatra is. - tette hozzá Iida.
- Pontosan. - mondta Todoroki.
}¤{
- Majd én elveszem tőled.
}¤{
- Jóval később számítottam a vele való összecsapásodra. Elég elszántnak tűnik, Midoriya. - szólalt meg Tokoyami.
- Csak félidőnél járunk, most még nem állhatunk meg! - mondta Deku.
- Iida, előre! - adta ki az utasítást Todoroki.
- Oké!
- Yaoyorozu, készülj fel a védekezésre!
- Rendben! - válaszolta a lány, miközben támadó és védő eszközöket hozott létre.
- Yuriko, adj bele mindent.
- Ne is várj tőlem kevesebbet. - mosolyodott el a lány, de valami egy kicsit zavarta - Yuriko? Mióta vagyok Yuriko?
- Minden irányba figyeljetek, nem csak egy csapat készül megrohamozni! - mondta kissé pánikolva Izuku, amikor egyszerre öt csapat rohant feléjük.
- Most! - mondta Todoroki, miközben magukra rántotta a szigetelő anyagot.
Yuriko-nak erősen kellett koncentrálnia, hisz eleve nem az ő képessége volt, ráadásul először használta komolyabban. Viszont megígérte, hogy mindent belead egyetlen kisülésbe, és sikeresen megbénította egy rövid időre a körülöttük lévő összes többi csapatot.
- Alig hat percünk van hátra. - morogta Todoroki, miközben a Yaoyorozu által készített tárggyal a kezében fagyasztotta le a többi csapatot - Ideje lépni végre.
- Hogy bírja ezt Denki? - gondolta magában Yuriko.
Ő maga is szenvedett kisebb sérüléseket, hisz nem volt hozzászokva a használatához, ráadásul elég nagy kisülést sikerült létrehoznia, majdnem magát is kiütve vele.
- Szép volt, Imagawa. - szólalt meg Todoroki, miközben a ziháló lányra pillantott.
- Köszönöm. - biccentett a lány - Tényleg beteg. Majd megnézem, hogy nem lázas-e.
- Sajnálom, nem tehetek mást. - szólt hátra, amikor mindenkit lefagyasztott.
***
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...