- A-az meg micsoda? - kérdezte kissé ijedten Kirishima - Máris elkezdődött volna a gyakorlat, azt hittem, életeket mentük.
- Ne moccanjatok! - szólt rájuk újra Aizawa, miközben egyre többen jelentek meg, ő maga pedig feltette a szemüvegét.
Yuriko testét valami furcsa érzés járta át. Hasonló volt, mint a harci gyakorlaton, csak itt sokkal több mindent érzékelt, és majdnem szétszakadt a feje. De még valami ismerős volt neki. Amikor a riporterekkel találkozott korábban, akkor is érezte, hogy van ott valami, ami nagyon nem jó. És ez most is előjött neki, csak sokkal erősebben és intenzívebben.
- Rengetegen vannak. - szólalt meg elkerekedett szemekkel, mire többen is furcsán néztek rá - Érzem őket, de annyira mégsem. Különböző képességekkel rendelkeznek, az a lila valami képes portált létrehozni saját magából, és szinte nincs is teste. A többit nem érzem, egyszerűen összekavarodnak, annyian vannak.
- Neked mégis mi a képességed? - nézett rá Kaminari az ijedt, de furcsa módon elszánt lányra.
- Még egészen én magam sem tudom. - nyelt egy nagyot.
- Ezek mind... Gonosztevők. - szólalt meg újra Aizawa, mire mindenki szemében félelem csillant.
- Tizenhármas és Eraser Head az, ugye? - kérdezte egy hang, ami vélhetően a lila dologból jött ki - A tegnap megkaparintott tanári órarend alapján ma All Might-nak is itt kellene lennie. - ahogy beszélt, a füstszerűség mintha kezdett volna alakot ölteni, és megjelent két sárga csík is, vélhetően a szemei.
- Tehát a tegnapi felfordulás a ti művetek volt. - jegyezte meg Aizawa.
Rengeteg gonosztevő volt jelen, ami miatt Yuriko majdnem megbolondult, annyira zavarták a hatodik érzékét. Az osztály ijedten állt Tizenhármas mögött, miközben Aizawa is aktiválta a képességét.
Aznap megtanulták, miből áll a hivatásos hősök élete. Hogy mivel néznek szembe. Hogy milyen... A határtalan gonoszság.
- Ha? Gonoszok? Hogy merik! Micsoda idióta ötlet behatolni egy hősképzőbe! - mondta ingerülten Kirishima.
- Tanár úr! Mi történt a riasztóval? - lépett előre Yaoyorozu.
- Azt mi is szeretnénk tudni. - válaszolta Tizenhármas.
- Vajon csak ezen a helyen bukkantak fel, vagy az iskolában is? Bárhogy is, mivel az érzékelők nem jeleztek, bizonyára az egyikük képességével iktatták ki a rendszert. Távol vagyunk az iskola épületétől és előre tudtak az érkezésünkről.
- Vakmerő, de átgondolt. Bizonyára konkrét céljuk van vele. - szólalt meg Yuriko is. Ha nem is akart, de muszáj volt egyetértenie a fiúval - Ezért vállaltak ekkora kockázatot a támadásukkal.
- Tizenhármas, evakuálja őket! - mondta Aizawa - Hívja fel az iskolát. Habár mivel sikeresen kiiktatták a riasztót, valószínűleg a telefonvonalat is lehallgatják. Kaminari! Értesítsd őket a képességeddel!
- Máris!
- Tanár úr! - kiáltott fel Deku - Egyedül száll szembe velük? Túl sokan vannak, még ha semlegesíti is az erejüket. Hiszen az ön képessége arra való, hogy semlegesítse, majd elfogja a gonoszokat. De szemtől szemben...
- Ha csak ennyit tudnék, nem volnék profi. - mondta halkan Aizawa - Vigyázz rajuk, Tizenhármas!
Eraser Head a különleges anyagot megfogva ugrott le a lépcsőn.
- Lövészosztag, kezdhetjük! - kiáltotta el magát az egyik férfi.
- Nem úgy volt, hogy Tizenhármas és All Might lesznek csak az órán? - kérdezte egy nő - Ez meg ki?
YOU ARE READING
Egy megtört lélek helyreállítása
Fanfiction"Senki nem születik egyenlőnek" - ezt nem csak Izuku Mdoriya tapasztalta meg már gyerekként. Imagawa Yuriko egy kis Japán faluban lakik, ahol csak neki van képessége attól függetlenül, hogy szinte az egész világon elterjedtek a természetfeletti erőv...