Tanıtım

195 9 17
                                    


                                                 10. 2. 2021

Öncelikle merhaba. Sizi her zaman , sizin bundan hoşlandığınız için yani, size diğer kitaplarında merhaba okurlarım! Diye seslenen yazarınız.

Son zamanlarda çok düşündüm. Öyle düşündüm ki , hatta düşünmekten hasta oldum diyebilirim. Ne düşündün? Aklınızdan bu sorunun geçtiğine eminim. Ne düşündüm? Her şey .. Aklınıza gelebilecek her şeyi düşündüm. En son düşündüğümse acıyı derinden hissederken böyle aklıma böyle bir kurgunun geldiğiydi. Kurgu dedim! Daha doğrusu benim gerçeklerim . Yanlış!
Size iç dünyamı anlatmaya karar verdim . Bu işte!

Size iç dünyamı anlatacağım. Bu kadar basit. (Aslında bana göre bu çok zor bir şey .) Size iç dünyamı anlatmam demek , sizin benim aklımdan geçenleri bilmeniz demek. Bu çoğunuza kolay geliyor.
Ne var bunda , içinden ne geçiyor ki ? Diyebilirsiniz. Ama benim için aşırı zordu diyebilirim. Aslında bugünlerde aklıma geliyordu böyle bir hikaye yazmak ama içimden her şeyi bileceğiniz .. Daha açık konusacağım. Bu beni korkutuyordu . Belki de içime çok kapanık olduğumdandır, olabilir. O yüzden böyle bir şey yapmak beni ilk başta korkuttu ama mantığım ağır bastı . O kadar korkulacak bir şey değilmiş . Belki acılarım hafifler , ne de olsa tanımadığım insanlar okuyacak dedim :) Akraba okusa da olur. Hem beni ne kadar yakından tanıdıklarını öğrenmiş olurlar . Günlük gibi bir şey aslında bu .

Ben kendimi günlüklerden bile saklamış insanım . :)) Bana günlük yaz diyenler... Hani bir ara günlük tutuyordum ya , onunla hiçbir zaman dertleşemedim. Korktum . Ya biri okursa ? Sadece allaha içimi dökerek dertleştim ben. Başka kimseye. Kitabı yazma amacım, geçmeyen acılarımı bir nebze olsun hafifletmek .

İç dünyama hoş geldiniz .

Burası benim iç dünyam .

İç dünyamda biraz sancıyacak acılarınız.

Dudaklarınızda bile acı hissedeceksiniz .

Üzgünüm. 

Hakkınızı helal edin .

Burası benim dünyam .

Annemin yanan yüreği..

Burası sokakta kalbi kırılıp ağlayanların dünyası.

Kendini, güçsüz görmesinler diye ağladıklarını yutan insanların dünyası.

Sabah gülümseyen bir çehreyle gezip geceleri dudaklarına hüzün bulaşan uyuyacakları yerde yastığını ağlamalarıyla ıslatan insanların dünyası .

Tekrardan hoş geldiniz.

:'')

Gülen Dudaklardaki Acı HissiyatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin