Bazen beni hiç tanımadığınızı hissediyorum , yüreğime bir şeyler oluyor . Senelerdir tanıdığım insanların bile beni tanımadığını hissetmek kötü hissettiriyor.
Beni dıştan gülümserken gördükleri için.
Ama insan yine de hisseder yani . Hiçbir şey göründüğü gibi değil. Bunu hissetseniz bile ben sizin için önemli olmadığım için boş ver diyorsunuz. Biliyorum .
Ben sizin tanıdığınız insan değilim.
Ben sabah olunca yüzüne gülen maskesini geçiren bir insanım . Bu kadar .
Ben acı doluyum .
Ben acıyım .
Bazen yanınızda duvarı izliyorum , sessizce .
Sadece duvarı . Boş boş bakıyorum sadece .
Genelde duvara bakarken kırgın oluyorum. Öyle kırgın oluyorum ki , o duvarlara bakarken , gözlerim acıyor . Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum. Tepki veremiyorum, hiçbir şekilde . Ağlamam zaten . Ben aciz değilim, sizin yanınızda ağlayacak kadar . Bunları bana acıyın diye söylemiyorum . Acımayın zaten de . Birilerinize bir şey de açıklamaya çalışmiyorum. Hepiniz bana değer verin diye de değil. Hiçbir şey.Ben böyle mutluydum . Bazen acı çekmek beni iyi hissettiriyordu .
Bazen çok kırıldım, kırıldıkça güçlendim. Bazen her şey geçti.
Bazen acılarım kalbime cam batar gibi battı .
Haksızlığa uğradım.Dediğim gibi neyseniz öyle olun .
Doğum günüm yaklaştı.
Aynı zamanda ölümümün de yaklaştığını hissediyorum .
Doğmak ölmek değil mi zaten ?
Öyle öyle.
Şu an doğum günümün yaklaştığını aklına getirenler sayılı kişiler. Belki o bile yok , benim avuntum.
Doğum gününüz için gün saydığımı hatırlıyorum .
Sorun bu değil.
Bazen keşke var olmasaydım diyorum . İsyan değil Allahım. Dünya beni çok yoruyor . Hep kalbim ağrıyor . Ben gücümü kaybettim , belki bana kanat verirsin . Senin vereceğin kuvvete ihtiyacım var . Kanadım kırıldı benim .
İnsanların bana yaşattıklarını yaşayacağını biliyorum .Nefesim boğazıma diziliyor, boğazımı yakıyor, şu an . Beddua etmiyorum ama ben unutsam bile allah unutmaz . Dostunun yaşadıklarını unutmaz . İşte. Bazen bizi dost saniyorum . Ben o kadar iyi biri değilim ama onun kadar iyi dostum olduğunu hatırlamıyorum. Onu çok seviyorum . O hep kalbimde.
Bana yasattıklarınızı yaşayacağınızı biliyorum. Hislerim çok kuvvetlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülen Dudaklardaki Acı Hissiyat
General FictionHer güldüğümde ağzıma battı acılarım . Oraya bir tutam acı serpti, kendini hatırlattı. Acı bir kez bulaşırsa dudağa ; hatırlatır her güldüğünde dudaktaki yerini . Kafana bir yük gibi biner düşüncelerin , yorar benliğini İçindeki kadını yönetmeye çal...