14. Kendim Ve Sevgim

20 2 2
                                    


Merhaba okurlar! Yeni bölüm biraz gecikti ama diğer kitaplara bölüm yazdığımdan oldu.

Değiştiğimi hissediyorum. Kim bilir aylardır arada bir gelen sonradan geri
eski halime döndüğümü düşündüğüm şeylerden değil artık. Gerçekten. Eskiden hissettiğim boşluklar, içinden çıkılmayacak dertler, ruhumu acıdan ateşe verdiğim günler kaybolup gitti sanki. Her şey bir gün geçermiş. Ama bu sefer sanki ruhumu sıfırladım. Geceleri rahat, huzurlu, hiçbir şeyi kafaya takmayan çocuk geri geldi sanki. Ben bu çocuğu çok seviyorum. Kendime karşı büyük bir sevgi oluşmuş. Sanki eskiye göre çok daha güçlüyüm. Ruhum da değişti sanki. Sanki eski Rabia gitti yerine çok daha güçlü, mutlu, iyisi geldi. Eski Rabia öldü. Doğru. İlk defa birinin öldüğüne sevindim. Aslında ben kendi kendime yaptım. Kendimi en baştan sevseydim,  dünya toptan üstüme gelse bir şey olmazdı bana. Artık öyle zaten. Kendimi herkesten çok seviyorum. Kimsenin beni üzmesine izin vermeyeceğim. Kimseyi hayatımdan silmeye çekinmeyeceğim. Zaten çoğu kişiyi de hayatımdan sildim ama haberleri yok.  Daha doğrusu şöyle diyeyim, hayatında hiçbir önemi olmadığım kişileri sildim.. Bensiz oluyorsa sizsiz de olur. Umrumda da olmaz bu.  Zaten olması gerektiği buydu. Ben insanları fazla abartmışım. Aslında hiçbir şey de değilmişsiniz.

Keşke en başta kendimi sevseydim.  Geç kaldım biraz ama öğrendim. Siz bilmiyorsanız siz de öğrenin. Kendinize dair ne olursa olsun, kendinizi en fazla sevin. Kusurunuz dahi olsa vücudunuzda umrunuzda olmasın. Lakin bu benim umrumda olmadı. Ben kendimi önceleri neden sevmediğimi de bilmiyorum. Sanırım kendimden soğutmuşlardı beni. Hayatta kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin, kapıyı gösterin ne halleri varsa görsünler. Zaten olması gerektiği bu değil mi? Neden üzülesin? Dünyaya bir kere gelmişsin ve sen herkesten önemlisin. Ben kendime dair böyle hissediyorum. Özgüvenim, mutluluğum, her şeyim yerine geldi. Artık eskisi gibi karanlık odalarda ruhumu çürütmüyorum, onu serinletiyorum ki yanmasın. Hüzünlü şarkıları bile adını unuttum.

Siz de mutlu olun. Dünya üç günlük ve yarına çıkacağınız bile belli değil.  Belki de bu son gününüz, son gününüz mutsuz geçsin ister misiniz?  Mutluluğu aramayın da, bulunduğunuz anı kendiniz güzelleştirin ve mutlu olun. Bu kadar kolay.

İnanın bana, mutsuz olmanız, ağlamanız, öfkelenmeniz kimsenin umrunda değil. Sadece kendinizi bitiriyorsunuz. Herkes istediği gibi takılıyor.

Her şeyin farkına vardım. Geç kalsam da. Bundan böyle ben buyum. Beni umursamayanı zerre umursamam.
Eskiden bana göre bunlar çok zor şeylerdi. Ondan tükendim zaten öyle. Bunları okurken aranızda mutlaka öyle olur mu diyenleriniz vardır, siz bilirsiniz ve yolun sonunda görürsünüz bunları.

Sevgiyi ruhunuzda, içinizde arayın. Yoksa hiçbir yerde bulamazsınız.
Böyle olun kimseden bir şey beklemeyin, kendinize vakit arayın.

Yaşım çok büyük değil. Daha 16 yaşındayım ama bugüne kadar sadece içimde yaşadım. Belki de o yüzden bu kadar şey öğrendim. Düşüncelerim, duygularımdan kimseye söz etmedim. Yeni yeni açıldığıma yemin edebilirim belki de hâlâ tam anlamıyla açılamadım ama bunu yeneceğim.
Ben gizli biriydim, ama kimsenin öğrenmek istemediği biriydim. O yüzden kendimi hep sakladım. Belki biri benim gizli yanlarımı merak eder dedim, o da olmayınca gizli gizli yaşadım. Yeri geldi insanlardan uzaklaştım. Bazıları da bunu soğukluk sandı.

Geçen gün içimizdeki şeytan kitabında okuduğum bir söz geldi aklıma. Bana dünyanın yüzüne tükürülmeye bile değmez olduğunu anlatmaya çalıştınız aslında hepiniz, ve kötülüklerinize beni alet etmeye çalıştınız ama her şeye rağmen ben iyi kalacağım. Ama bunu bir daha yapamayacaksınız, ya yüzünüze tüküreceğim ya da gidip allahınızdan bulacaksınız. Böyle yazdığıma bakmayın ruhum bir rahatlık içinde.

İnsanları kötülemiyorum bazıları insanı çileden çıkarıyor ve kötü olmaya zorluyor. Ama olmayacağım şayet sizin gibi olsam bu kötülükleri denerdim, bazı ahmaklar gibi intikam peşinde koşardım. Neden intikam alayım ki? İntikam peşinde koşmak sizi önemsediğim anlamına gelir. Bazı aptallar bunu bilmiyor. Ben hepinizi serbest bıraktım. Zaten beni seven sevdiğini hissettirir.

Siz de öyle yapın, inanın pişman olmayacaksınız aksine rahatlayacaksınız. Kimse için kendinizi yıpratmaya değmez. Böyle değilseniz şayet birgün hayat bunu size bal gibi de öğretir.

...

Gülen Dudaklardaki Acı HissiyatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin