I

2.6K 55 28
                                    

                                                                       PROLOG

Evelyn Anderson pochodziła z Irlandii, dokładnie z przedmieścia Dublina. Swoje dzieciństwo spędziła biegając z przyjaciółmi po łące oraz ucząc się podstaw magii. Jej rodzice - oboje czystej krwi - cenili sobie dokładność i ambicje. Ich córka, przed dostaniem listu, umiała wykonywać proste zaklęcia codziennego użytku oraz pomocne, dzięki którym mogła bez problemu szukać książek nocą. Wszyscy z sąsiedztwa byli pod wrażeniem Evelyn, która posiadała niesamowity talent, i do magii, i do muzyki. Dziewczyna potrafiła grać na fortepianie oraz flecie poprzecznym. 

W wieku 10 lat dostała swój upragniony list. Marzyła o dostaniu się do Ravenclaw, ponieważ Evelyn uwielbiała naukę. Niekoniecznie byli za tym jej rodzice, którzy chcieli, aby jej ukochana córeczka trafiła do Slytherinu. I tak się stało. Początkowo uczennica była zniechęcona, ale gdy poznała nowych ludzi, w tym Dracona Malfoya, wszystkie złe emocje minęły. 

Kolega ze starszego rocznika, już pierwszego dnia, wprowadził świeżo upieczoną Ślizgonkę w życie Hogwartu. 

- Dziękuję ci Draco, już od pierwszych minut znajomości jesteś taki miły! Kiedyś się tobie odwdzięczę! - powiedziała wesoło Evelyn.

- Nie ma sprawy. O swoich trzeba dbać. Pamiętaj tylko, aby nie zadawać się z Mugolami. - zachichotał chłopak, po czym odszedł.

Właśnie od tego momentu narodziło się pewne uczucie. Mimo ich młodego wieku bardzo się kochali. Ukrywali swoją miłość przed rodzicami. Młodzi wiedzieli, że ani rodzice Malfoya, ani rodzice Anderson nie wzięliby tego związku na poważnie. Inaczej wyglądała sytuacja w szkole. Byli jak papużki nierozłączki, wszędzie chodzili razem, robili wszystko razem. 

Po ukończeniu szkoły młoda kobieta była dorosła, wykształcona oraz niebywale piękna. Evelyn zdała Owutemy z Eliksirów i Zielarstwa na ocenę Wybitny, a z Obrony przed Czarną Magią i Wróżbiarstwa na Powyżej Oczekiwania. Dostała pracę w Szpitalu Św. Munga, jako Uzdrowicielka. Jej wygląd był nieskazitelny, nie musiała się niczego wstydzić. Włosy miała ciemnobrązowe, kręcone i krótkie - do połowy szyi. Oczy były duże, prawie czarne, w kształcie migdałów. Usta pełne, zawsze podkreślone jakąś pomadką. Skóra jasna, wręcz blada. Jej postury mogłaby pozazdrościć niejedna czarodziejka. Evelyn była wysoka, szczupła oraz miała idealne proporcje ciała. 

Po tak długim czasie trwania związku, Draco postanowił przedstawić dziewczynę swoim rodzicom - Narcyzie oraz Lucjuszowi. Obydwoje byli przekonani, że rodzice Malfoya przyjmą ciepło Evelyn. Niestety ta nie mogła przedstawić Dracona swoim rodzicom, ponieważ zginęli podczas Wojny o Hogwart. 

Umówiona na 15:00 przyjechała do Dworu i równo o tej godzinie przekroczyła próg rezydencji...

C.D.N

Lucjusz Malfoy // Zakazana MiłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz