Konu : " Onları görmezden gelirsiniz tepkileri."
Ej : " Garipser "
Neden hiçbirşeye cevap vermiyor?
" Bağırır arkandan "
HEY CEVAP VERSENE NE YAPTIM ?Jeff : " Sinirle odadan gider"
ARGH BAŞLARIM BÖYLE İŞE AQ.Slanderman : " Ceza verir "
BEBEPSİZ TAVIR ALMAN YÜZÜNDEN İKİ HAFTA EVDEN ÇIKAMAYACAKSIN Y/N.Ben D : " Oyun oynamak isteyip istemediğini sorar ve sen( hıh 😤 )
Yapıp gidersin."
" Arkandan bakar "
Wtf ?Toby : " Söylenir ."
W wa wafle lar aş aşkına bu sefer ne yaptım ?Lj : " Hiçbirşeyi kafasına takmaz gibi gözükse de yanlızlaşmak hoşuna gitmez ve üzülür "
Ne ysptım ki acaba ? ( 🥺 Lj üzülme. )Offenderman : " Bir anda sizi yakalayıp duvarla arasına alır .
Burnunu boynunuzda ggezdirir ve kulağınıza fısıldar ."
Biraz fazla uzatmadın mı darling ~~ ( Ay yazarken utandım .😣 )Hoodie : " Sinirle silahını doğrultur "
HEY BU TAVRIN SİNİRİME DOKUNUYOR .
BİR SON VER YOKSA VURACAĞIM.Bp : " Sinirle konuşur "
Bana bak buna bir son ver yoksa boyalarımı senden karşılarım.Clock w : " Gıcık olmuş bir şekilde arkandan bakar."
Ughh .Sally : " Üzülür "
Y/N abla / abi neden böyle davranıyor bana ? 🥺Jane : " Umursamaz "
Liu : " Sully ortaya çıkar."
Beni sinirlendiriyorsun Y/N.Jason the toy maker : " Tehdit eder "
Seni oyuncak yapıp karşına oturur saatlerce konuşurum bir daha benden başka birine ilgi veremezsin anladın mı ?Nurse Ann : " İsyan eder "
HER ŞEYİNE YARDIM EDİYORDUM NE BU TRİP?Masky : " Umursamaz ve senin gibi oda seni görmezden gelir.
Red angel : " Yanlız olduğun bir zaman seni yakalayıp kaç zamanın hasretini çıkarmaya çalışır."
Fazla uzattı güzelim ~~Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸