Liu ya sor ! cevapları

3.4K 96 41
                                    


Y : Merhaba sevgili okuyucular Yazar Nari ile soru cevap programına hoşgeldiniz! Hemen konuğumuza dönüyorum Hoşgeldin Liu

                               L : Hoşbuldum yazarım

Y : Eee heyecanlımısın?  sana soruları var .

                  L : Biraz öyleyim sorular için teşekkür ederim .

Y : Ben de teşekkür ederim. Peki başlayalım mı ?

                    L : Başlayalım.

Y : Tamam . 1. Sorumuz ; Neden yaptığı onca şeyden sonra jeff i hala seviyorsun ?

                        L : Evet biliyorum o zarar verdi bana ama kendinde değildi yani sonradan Özür diledi ve ben abimi seviyorum.

Y :  peki anlaşıldı. 2. Soruya geçiyorum.  Darklink hakkında ne düşünüyorsun?

                         L : Şeytani bir varlık olduğunu düşünüyorum .

Y : Evet muhtemelen öyle . Okey 3. Soru !  Bir okuyucumuz  İmza alıp alamıcanı sormuş . Alabilirmi ?

                       L : * kızarır* Hayranlarım olması beni mutlu ediyor . Tabiki alabilir .

Y :  Evet bu resim o okuyucumuza geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y :  Evet bu resim o okuyucumuza geliyor . Güzel bir fotoğraf Liu . İyi görünüyorsun .
  

                               L :  Teşekkür ederim.

Y :  Evet devam ! 4. Soru. En sevdiğin ship ?

                   L : Ship ?

Y : Yani iki Karakteri birbirine yakıştırmak. Senin yakıştırdığın çift varmı? 

                          L : Biliyorum hiç düşünmedim . Galiba yok

Y : Peki . 5. Soru. Ha soru değil aslında bilgisayarında senin fotoğrafların varmış.

                             L : * Gülümser *

Y : Devam 6. Soru. Nasıl bu kadar tatlısın ?

                            L : Teşekkür ederim hahaha . Ama bunu yazan okuyucumuz daha tatlıdır eminim .

Y : Nasıl da centilmen ya keşke jeff de böyle olsa .

                             L : * gülerek başını eğer * .

* kapıda jeff bekliyordur çıkışta run ! Dhdhdhdhr*

Y : Tamam hemen 7. Soru. Abin cıf deterjan hakkında ne düşünüyorsun jajahajsjja ?

   
                              L  : Hahahaha güzel espiri  onu seviyorum. O abim .

Y : Peki devam 8. Soru . Hayat nasıl gidiyor ?

                            L : İyi. Avlar , işler vs

Y : En son ne zaman gittin ava ?

                           L : Dün .

Y :  Anladım peki . 9.soru Hayranların hakkında ne düşünüyorsun ?

                            L : Onları seviyorum.

Y :  10 . Ve son sorumuzu soruyorum Liu .  Nina hakkında ne düşünüyorsun?

                            L  : Pek sevdiğim birisi değil Nari.

Y :  Anladım  Liu haklısın. Evet Liu sana ayrılan süremizin sonuna geldik sorular bu kadar dı .

                           L :  Oh öyle mi tamam.  Güzel zaman geçirdim .

Y :  Ben de güzel zaman geçirdim . Buraya gelip cevap verdiğin için çok teşekkür ederiz .

                            L : Rica ederim .* Sütüydyodan çıkar *

Y :  Evet sevgili okuyucular Yazar Nari ile soru cevap programının sonuna geldik . Umarım beğenirsiniz.  Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.  Bir dahaki CP yi yorumlarda bekliyorum.  Bye bye Creepy kalın  ! 👋👋

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin