Konu : " Bir kelebek görüp kovalarken uçurumdan düşersiniz tepkileri."
Ej : " Organ yerken bir yandan size bakar "
....... birşey oldu mu ?Jeff : " Arkandan garip garip baktı ve dönüp gitti."
............. wtfSlanderman : " Seni uzuvlarından biriyle tutup geri bırakır "
Dikkatli ol evladım!Ben D :" Bahçede telefonuyla oynuyordur fark etmez bile."
Y/N nerede ?Toby : " Arkandan bakıp eve yol alır ."
H hah gidip Slendy' i ça çağırayım.Lj : " Kahkahalara boğulur."
AHAHAHAHHAHAHAJAJAJOffenderman : " Hayıflanır."
Tüh ölmeden bir yataydık iyiydi.Hoodie : " Bıkkın bir şekilde alnına vurur ."
Bir gün rahat dursanız olmaz mı ?Bp : " Göz devirip resmini köşeye bırakır."
Gidip yardım edeyim.Clock w : " Uçurumun başından bakar ."
KANKAĞ İYİMİSİN?
GEBERDİN Mİ?Sally : " Çığlık atar ."
Y/N Abla /Abi düştü !Jane : " Pek umursamaz ."
Ughhh ceset toplamak tırnaklarımı kirletecek .Liu : " Kurtarmak için arkandan atlar."
Geliyorum !Jason the toy maker : " Millet yardıma koşarken söylenir ."
Getirin de bari oyuncak yapayım!Nurse Ann : Ayy çabuk getirin bir bakayım.
" Seni tedavi etmeye çalışır. "Masky : Uugh büyük rezillik .
Gitti yeni proxy .
Neyse Slendy yenisini getirir.Red angel : Daha tadına varamamıştım amaağ.
" Dövünür ."Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸
Finalden önce son birkaç bölümden biri!