Creppypasta Tepkiler 1

12.5K 343 709
                                    

Olay : Okul gezisine gitmişti niz.Ormanda gezinirken Creepypasta ile karşılaşıyorsun . Aniden korkup yumruk attığında tepkileri .

EJ : " O da önüne bakmadığı için yere düşmüştür birden . Yerden kalkar."
OHA NAPIYORSUN KIZIM. Böbreklerinle et sote yapacağım gel lan buraya ! ( run dhdhhd )

Jeff : VAY AMK NOLUYO ? " O yerden kalkarken sende geri geri gidersin . "
ALT TARAFI YÜRÜYODUM LAN KESEYİM Mİ  NE İSTİYON ?

Slanderman : " Uzun olduğu için vuramazsın boşluğa gelir " Fikrimi değiştirmeden geri dön ." Hemen geri gidersin "

Ben Drowned : " Yürürken telefonla oynuyordu ve sen yumruk atınca düşürdü. Sana sinirle baktı sen koşarken arkandan bağırdı " YA GİTTİ GÜZELİM TELEFON OYUN DA GİTTİ YA . YENİSİNİ İSTİYORUM. Yüzüm acıyor ya oyun oynuyordum niye yumruk attı ki ?

Toby : What the ... " gözünü açıp seni görünce . Korkudan mı ? " kafanı olumlu anlamda salladın .Baltalarını gösterdi ve güldü "

Lj : LAN BURNUM ! "Burnunu tutarak sana baktı. Yeni av olabileceğini düşünerek sana şeker uzattı ve güldü "

Offenderman : " Onun şeyine denk gelir ve tutarak konuşur." Gitti gitti gitttii ! Ayyhh kız benim küçüğüm sana ne yaptı! ? " Sen anlamayıp bakarken sırıttı . " Ama o sana yapacak .Heheheh

Hodiee : YANİ İLLA ÖLDÜR DİYONUZ .
" Silahını çıkarıp ateş etmeye başladı bile . "

Bp : SENİN KANINLA PORTRE YAPACAM .Diyerek kovalar .

Clock w : " Gözündeki saati düşer ve sinirle üzerine yürür " Yenisi takılacak diye tıslar  .

Sally : " Ondan o kadar korkmazsın o yüzden yumruk da atmazsın . Sana yaklaşıp " Abla oyun aynayalım der .

   
Merhaba bu benim ilk tepki tıkabım. Umarım eylenerek okursunuz

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin