Creepypasta tepki bölüm 25

3.1K 103 214
                                    

Konu : " Gumball izlediğini görürlerse tepkileri

Ej : " Gelip hemen yanına oturur " Vay canına Gumball harikadır !

Jeff : " Toby ile konuşarak salona girer "
Jeff : Yani kim mavi bir kedi ile turuncu bir balığın hayatını merak eder ki ?
" o sırada seni görür . Toby gülmeye başlar.
Jeff : Tek kelime etme Toby

Slanderman :" Gelip konuşur " Kızım az da ders çalış ama bu ne .

Ben D : " Görür ve konuşur " Oyunları daha eylenceli hıh .

Toby : " jeff le dönen konuşmadan sonra gelip yanınıza oturur ve sizle gülerek izlemeye başlar "

Lj : " Yakınına gelip oturur ve kumandayı almaya çalışır " Bu ne böyle ya penny nin filmi vardı aç şunu !

Offenderman : " ... 😑 "

Hoodie : " Kumandayı hemen alıp çevirir ve sigara içerek haber izlemeye başlar sende öyle kalırsın "

Bp : " Gülerek eylenceli bir kişiliğin var der "

Clock w : " Knk Çok güzel dizi başlıcak aç da izliyelim hayde bende kaç koyup geliyorum.

Sally : " Neşeyle gelip oda izlemeye başlar "

Jane : " Ah ah sonra niye herkes sana aşık oluyor azıcık dişi olun çocuk değil . "

Liu : " Gülümser ve geçip gider doğum gününe Gumball peluşu almayı düşünür "

Jason the toymaker : " merakla yanına gelir " Ah tatlım bu ne ?

Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin