Creepypasta ile tepkiler bölüm 31 ( istek )

2.6K 109 266
                                    


Konu : " Gece odamızdan sesler duyarak odanıza gelirler " siz kabus görmektesiniz ve uykunuzda konuşuyorsunuz " tepkileri

Ej : " Adın adın ? " sessizce fısıldar ve seni korkutmadan uyandırmaya çalışır "

Jeff: NE BU SES LAN ! " Odaya aniden girdiğinde sen de sesten korkuyla uyanırsın. Seni nefes nefese ağlarken görünce hemen yanına gelir ve sarılır . " Geçti geçti "

Slanderman : " Koridorda yürürken duyar ve hemen odaya ışınlanır " olayı anlayınca gücünü kullanıp rüyana girer ve kabusu yok edip geri çıkar "

Ben D : " Korkuyla bağırarak diğerlerinin yanına koşar " ABOOWW BİZİM GIZI HEKLEMİŞLER!

Toby : Sessizce yanına gelir ve uyandırmadan saçlarını okşayarak sakin olmak ve o kötü rüyadan uzaklaşman için seninle konuşur "

Lj : " içeri girdiğinde kötü rüya görmeni sağlayacak bir yaratık ın tavanda olduğunu görür. Onu öldürür sende rahata kavuşursun "

Offenderman : " Yanına gelip mal gibi seni dürtükler "
Gız ölüyon mu ?

Hoodie: Bir baba edasıyla gelip yanınıza uzanır ve sizi ve göğsüne yatırarak uyutur "

Bp : " Seni uyandırmak için defalarca seslenir anca uyanırsınız "

Clock w : " Senin uykuda öldüğünü sanar ve gelip hızlıca sarsmaya başlar "

Sally : " Yararı olacağını düşünüp kendi ayısını senin kolların arasına sıkıştırıp kendo de yanına yatar ."

Jane : " uyandırmak için tokat atar "
Uyan 👊 sana 👊 lan !

Liu : " Seni sakince uyandırıp sana su getirir ve daha uyuyamadığın için seninle sohbet eder "

Jason the toymaker : Odaya girip bağırır " Noluyo gız ? !


Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin