Creppypasta tepki bölüm 14 (istek )

4.1K 137 331
                                    


Olay :  Ölürüz tepkileri .

EJ : Fazla yakın görmese de üzülür. Böbreklerini anı olarak saklamaya başlar ama dayanamayıp yer .

Jeff : Diğerleri ile cenazeye katılıp öylece tabuta bakar .

Slanderman : Bir zalgoit tarafından öldürülmüşsündür proxysi olduğun için gidip hesabını sorar .

Ben Drowned : Onunla korku oyunu oynarken kalp krizi geçirirsin o uyuduğunu sanar " pişt gah gız !" Anlayınca çığlık çığlığa haber verir .

Toby : İkiniz avdasınızdır ve sen sizi son anda yakalayan polis tarafından vurulursun . Yakın arkadaşlarından biri olarak gördüğü için aynı zamanda da kimseye söylemesin diye polisi doğrar sonra da seni cp evine götürür. 

Lj : Normalde hep kahkaha atan manyak uzun süre sessiz kalır.

Offenderman : Tabutunuza bakarak konuşur "Gitti güzelim kız "

Hodiee : Umursamazlık mod on . Sadece omuz silker .

Bp :  Anıtın olarak senin kanından senin portresini yapar .

Clock w : kankasını kaybettiği için üzülür .

Sally :  Sally nin haberi olmaz . Ona taşındığını söylerler .

Jane : Aslında pek umursamaz Slander in istediği üzerine cenazeye katılır .

Liu : Sakince cenazeye katılır ama sonra dayanamayıp ağlamaya başlar .

Darklink : Sürekli elektronik eşyaları hackleyip senin fotoşopla korkunç yapılmış resimlerini aniden göstererek diğer cp leri korkutur.

Eveeet yeni bölümü de fîrlattım gitti Umarım beğenirsiniz.

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin