Biraz gecikti kusura bakmayın . Yeni bölüm burada hayde okuyun bakem
Konu : " Saldırı altındayken vurulmasın diye öne geçersiniz ve vurulursunuz tepkileri "
Ej : HAYIR HAYIR BİN BÖBREK AŞKINA HAYIR ! " yere yığılan bedenine gözleri dolu şekilde bakar "
Jeff : " Hep kavga edersiniz ama sana çok alışmıştır . Bu olduğunda çok sinirden ve üzüntüden ne yapacağını bilemez ve seni sarsmaya başlar " BEN ÖLDÜRMEDEN ÖLEMEZSİN UYAN UYAN ! ( bu bana Zack i hatırlattı djdjdj )
Slanderman :" Gözlerinin önünde yere yığılan küçük bedeni fark ettiğinde gözünü karartır ve düşmanların azına s*ç*aya başlar ."
Ben D : APTAL APTAL APTAAAL BEN ZATEN ÖLÜYÜM O BANA BIR ŞEY YAPAMAZ ... SEN .... NEDEN ? " ağlayarak seni uyandırmaya çalışır "
Toby : " sen öne ağladığın zamanda ani bir refleksle seni arkaya alır ve kurşun onun omzuna isabet eder ama bir şey olmaz "
Sana gereksiz şeyler yapma demedim mi ben ? ( ivet çünku Toby acıyı hissetmiyor)Lj : oh ... hayır "seni hemen alır ve eve götürür ve saatlerce uyandırmaya çalışır en kötüsü de zaten öldüğünü biliyordur "
Offenderman : "Senin cenazende hüzünlü bir şekilde orada bulunurken aklından geçirir " Benden nefret etmiyormuydu ? Ne için yaptı ki ? Tch
Hoodie : " olayı görünce direk silahla seni vuranı tarar " SENİ SON OF A BITCH ! GEBER !
Bp : " Senin mezarını her sene ziyaret eder ve yaptığı portrelerini sana adar ve hediye olarak mezara bırakır "
Clock w : " Ağlayarak mırıldanır "geri gel nolur geri gel .
Sally : " arkası dönüktür fark etmez olayı fark eden başka bir creepypasta onun gözlerini kapatarak onu kucağına alır ve gider " Seni de başkaları oradan alıp eve taşırlar .
Jane : Olamaz , olmayacak gel gel hadi gidelim iyileşebilirsin hala . " bilincin daha kapanmadan seni eve götürmeye çalışır "
Liu : " HAYIR YA HAYIR ! "Kucağına alıp nurse ann e götürür ve seni direk amilyata aldığında gözleri dolu bir şekilde ameliyattan çıkmanı bekler "
Jason the toymaker : " Seni kucağına alıp atölyesine yol alır " Seni güzel bir bebek yapacağım böylece sonsuza dek benimle kalabilirsin .
Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸