Konu : Ensesine vurup kaçarsınız tepkileri.
Ej : bu sefer organlarını laciverte boyadım !
"Kovalamaya başladı."Jeff : Sen vuramadan bileğini tutar ve sana sinirle konuşur.
Aklından bile geçirme.Slanderman : " Senin ona boyun yetişmez yetişse bile hissedip sen vuramadan seni durdurur ve sana ceza veir ."
Odana git cezalısın!Ben D : Feleği şaşmış bir şekilde etrafa bakar.
Oha amk kafam kopuyordu !Toby : Baltasını eline alır ve gülerek sana doğru yürümeye başlar.
Y/N buraya gelsene biraz .
Hehehe.Lj : " Sinirlenir." BURAYA GEL ÇOCUK İÇ ORGANALARINI ÇIKARACAĞIM!
Offenderman : "Denersiniz ama başaramazsınız."
"Sizi yakalar ve gitmenize izin vermez."
Ehehehe ne yapıyorsun bakalım tatlı şey ? ~~Hoodie : " Sen vurduktan sonra hemen peşine düşer ve seni döver."
Hah bana bulaşma velet .Bp : " Sinir olur."
Y/N boyam bitti gelsene biraz !Clock w : " Üzerine atlar."
Ben de senin kafanı kıracam gel buraya kanks !Sally : " Ona vurmazsınız ."
Jane : Seni küçük kal*ak !
" Bıçağı ile sizi kovalamaya başladı."Liu : " Sully durumu ele alır ve size saldırmaya çalışır."
Bu sefer işin bitti !Jason the toy maker : Buraya gel çocuk bebek koleksiyonuma katılacaksın!
" iğne iplik ve bıçak alarak atölyesine kapatır."Nurse Ann :" Bağırır."
Yavrun evladım acık sakin dursana !Masky : " Hemen silahını çıkarır ve sana ateş etmeye başlar."
Red angel : " Sırıtarak sana bakar."
Ben de seni şaplaklayabilirmiyim ?Eveeet uzun bir zamandan sonra yeni bir bölüm ve final geldi.
🤗🌸🦋
Umarım kitabı çok sevmiş ve eğlenmişsinizdir.🤗🌸🦋
Okuduğunuz , oy attığınız ve tatlı yorumlarınız için çok teşekkür ederim. 🤗🌸🦋
Bu kitap da bitti.
İleride başka kitaplar ile görüşmek üzere baybayın 🤗🌸🦋👋👋
Seviliyorsunuz. 🤗🌸🦋