Konu : " Birdenbire bebeğe dönüşürseniz tepkileri "Ej : Awww bu ne tosun tombalak bir şey olduuuun . " Kucağına alır "
Jeff: " Karşısında dönüşüp düşersin ve ağlamaya başlarsın. Oda seni kucağına alıp eve gider " Aw tamam koca bebek gel yatalım .
Slanderman : " Seni doyasıya sevmeye başlar " yeşin babaşııı 🤗 .
Ben D : " Oyun oynarken onu izliyorsundur ve birden dönüşürsün. Seni görünce başta korkar ama sonra çok sevimli bulur.
Ama sonra seni düzeltmesi için Slendy i çağırır " SLENDY BİR SORUNUMUZ VAAR !Toby : " Tam saldırıda olur . Seni hemen kaptigi gibi koşmaya başlar"
Şimdi zamanımıydı y/n ya ! ?Lj : " Sana parmağını doğrultup gülmeye başlar . " EEEHEHEHEHEHEHEHEHJSHDH TİPE BAK .!
Offenderman : " O sani kucağına almadan Slander müdahale eder ve seni alır "
😒😑 .Hoodie : silah alıştırması yaparken izliyorsundur ve dönüşürsün. Birden gülen bir bebek sesi duyunca sana bakar ve kafasını yana atar " Ahh yine mi ?
Geçen sefer bir hafta bebektin bu sefer kaç gün acaba ?Bp : " Seni alıp atölyeye gider " Gel şenle resim yapalım .
Clock w : " Yanına eyilip ellerini nazikçe tutar . " Abooo kanka noldu sana ?
Sally : " Seni oyun arkadaşı olarak görür ve bütün gün beraber oynarsınız "
Jane : Ahahaha velet oldun !
Liu : " vay canına küçük bir kardeşim var artık ahah " a
Jason the toy maker : " Seni kucağına alır ve atölyeye doğru gider " Ay senden çok güzel bir oyuncak olur yaaa .
Nurse Ann : " Seni sever " Yaa sen benim bebeğim olurmusun ?
Masky : Gel çiskek yiyelim tatlı şey seni
Red angel : " Somurtur " Ama akşama fanfinifon vardı .
Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸