Medya çok hoşuma gaçtı ya dhdjdjd
Konu : Daha iki gün önce tanıştığın biriyle evleneceğini açıklarsın tepkileri
Ej : Kız olmaz öyle ! Önce gelcek isticek seni bizden anan baban vercekmi bi gelsin görüşelim. " çeyiz düzmeye başlar " ( dhhddjjd Ej de dünden razı )
Jeff : Kızım yolda gelirken beynini mi düşürdün naptın ! Proxy diye gittik getirdik eğitecektik evlenicem diyo manyağa bak
Slanderman : "Olayı duyunca seni yanına çağırır." Kızım tamam çocuk Proxy bizi ifşalayacak biri değil AMA ADAM HANNİBAL AMK SENİ YİCEK! NE EVLENMESİ GI
Ben D : "Olaydan bi haber odasında video oyunu oynuyordur " Aşağıdan gelen seslerle yerinden sıçrar . Noluyo ya !
Toby : weeeeeheeey düğün vaar ! " neresinden çıkardığını bilmediğimiz mendille halay çekiyomus gibi etrafta dolanır "
Lj : Oha kızım dakka bir gol bir bu ne hız ! Yangından mal mı kaçırıyonuz ne evlenmesi . " olayı sorgular şekilde sana bakar "
Offenderman : Gız allah canığı almaya bula bula bunu mu buldun ? Bi bana bak bi buna benlen evleneydin daha iyiydi . " Yanında bulunan Slander kafasına şaplatır " ( dbdhdh ben )
Hoodie : "Olayı pekde umursamaz ve atış antrenmanı yapmak için ormana iner ."
Bp : Çok saçma fikir duydum ama bu daniskası valla nerdeyse ben bile küfür edecektim. " portre çalışmasına devam eder "
Clock w : "Sevgilisiyle beraber halay çekmeye başlar " heleley heleley !
Sally : " Oynuncaklarını bırakıp masumca yanınıza gelir " Abla gelinliğin kuyruğunu ben tutabilir miyim ?
Jane : Aha gene bi mal malı buldu . Gidip elbise bakayım bari . " odasına çıkar "
Liu : Karmaşıklığı gülerek izler ve telefonuyla uğraşıp hiçbirşeye karışmaz .
Yeni bölümü buraya fırlatıp gidiyorum haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🤗