Konu : " uyuya kalırlar sizde dürtüp gah yerine yat dersiniz tepkileri ."
Ej : bismillah kız korkudan imana geldim .
O nasıl dürtmek .Jeff : " Uyanıp kolunu tutar ."
Ben uyumuyom y/nSlanderman : Hee tamam .
Zaten sığmamışım koltuğa.
" ışınlanır "( Hoop ! 🤚 bakam bi .
Sona koyunca okumuyonuz .
Arkadaşlar diğer kitaplarımı okuyanlar varsa lütfen oy vermeden geçmesinler 🤗🦋🌸Ben D : " birden sıçrayıp karete yapar gibi ellerini sallar ."
Hu hah hi haa !
Ne oldu?Toby : Ananı avradını !
" Dürtünce koltuktan düşer ."Lj : " Birden gülmeye başlar."
Gız orada tikim varıdı!Offenderman : " Uyanıp sana yanaşır "
Beraber yatabiliriz istersen ?Hoodie : " Yapmadan önce silahı çıkartır ve gözü kapalı şekilde konuşur ."
Rahatım bele y/nBp : " Uyanıp şaşkınca etrafa bakar "
Ha?Clock w : Kanka böğrümü deştin gı !
" Belini ovuşturarak koltuktan kalkar ve odasına ilerler ."Sally : Ayh !
Y/n abla ya!
" Ayıcığıyla bereber odasına gidip yatar ."Jane : " Saç baş kaymış şekilde koltuktan kakar ." Ha ?
Tamam .Liu : " Uyanıp uyku mahmurluğu ile sana bakar ."
Ney ?Jason the toy maker : " Uyanmak istemez sende ısrarla aynı yere dokunursun. "
Ne arıyon?
Açma kapama düğmesini mi?Nurse Ann :Ayh içim geçmiş
" Teşekkür edip gider ."Masky : " Uyanıp aniden kamerasıyla sana döner ."
Ne ne !
Ne oldu ?Red angel : " Kolunu beline atıp seni direk kendisine çeker ."
Beraber uyuyalım .Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸