Şöyle bir baktım da bölüm yazdığım bölüm sayısıyla kitabın yan tarafında yazdığı bölüm sayısı yerleri uyuşmuyor.
Tepki bölümü olmayan bölümler var.
Onları sileyim mi ?
Yoksa dursun mu ?
Kafanız karışmasın diye soruyorum.Konu : Top oynarken,topu kafasına atarsınız tepkileri.
Ej : " Kafasını kaldırıp sinirlice sana bakar. "
Y/N İÇ ORGANLARINDAN GÜVEÇ YAPACAM HA!
" Seni kovalar."Jeff : " Topu yere düşmeden tutar ve gözlerinin içine baka baka bıçağıyla topu delik deşik eder."
Y/N sonun böyle olsun istemiyorsan sg !Slanderman : " Ona deymeden topu uzuvlarından biriyle tutup sana geri atar."
Y/N biraz daha dikkatli oyna evladım.Ben D : " O bir hayalet olduğu için isabet etmez ve seninle oynamaya başlar."
Hadi hadi göğsümden geçirirsen 30 puan alırsın !
" uçar. "Toby : " Baltasının sapıyla topa vurup sana geri yollar."
Az ötede oyna y/n !Lj : " Yerinden sıçrar "
Heyy kafam !
" Topu tutup,burnuna bastırır ve patlamasına yol açar."
YHAHAHAJAJAJAJ.Offenderman : " Ona da isabet ettirmeden tutar "
Heyy dikkat et!
Yakışıklı yüzümü berbat edeceksin!
( ;-; )Hoodie : " Topu başka yere fırlatır ve sinirle silahını sana doğrultur."
Bir rahat verin be !Bp : " Topla resmini mahvettiğiniz için sizi bıçakla kovalar "
Gel buraya bir sonraki tablonun boyasını senden çıkaracağım!Clock w : " Bağırır."
LAN GÖZÜM !
"senin üstüne atlar."
S*ÇT*M AZINA!Sally : " Yere oturur."
Uff abla/ abi yavaş.
Acıdı.Jane : " Göz devirip eve gider."
Ugh velet.Liu : " Aniden Sully ortaya çıkar."
SENİ YOK EDECEĞİM!Jason the toy maker : " Sinirle söylenir."
Bana bak elini kolunu kesip oyuncaklara takarım.
Rahat dur!Nurse Ann : Çocuğum evladım kafamın dikişlerini koparıyordun az daha dikkat et!
" Evdeki revire bölümüne gider."Masky : " Bezmiş bir şekilde sana bakar. "
-_- Y/ N patlatırım.
Seni de topu da.Red angel : " sırıtır."
Ben de benim toplarımı sana vurabilirmiyim?
" dudağını yalar ve sana yaklaşır."Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸
Final olmadan önce son birkaç bölümden biridir.🤗🌸🦋