jeff the killer a sor ! cevapları

4K 103 88
                                    

Y : Merhabalar sayın okuyucular yazar Nari ile soru cevap programına hoşgeldiniz ! Hemen konuğumuza dönüyorum. Hoşgeldin jeff.

                                 J : Hoşbuldum yazar artık sorulara geçebilirmiyiz öldürmem gereken bir kurbanım var .

Y : peki peki hemen sorulara geçiyorum. 
1. Soru jeff kedilerden neden korkuyorsun ?

                        J : korkmak ? Ahahah ben korkmam . Nefret ediyorum çünki o iğrenç küçük tırnaklarını bana sapladılar .

Y : Hımm anladım " yazar inanmadı dhdjdj"

                        J : e hadi ama çabuk . Sıkıldım .

Y : tamam tamam soruyorum. 2. Soru Liu hakkında ne düşünüyorsun ? Bu arada soran okuyucumuz eğer onunla şiplenmek güzel dersen seni vahşi kedilerle boğmakla tehdit ediyor .

                       J : wowwowwow yavaş ol bakalım . Şhip? Onu seviyorum evet ama öyle değil ! Biz kardeşiz lan . Bu arada o okuyucumuza bir mesajım var akşam görüşürüz canım.

Y : aaaa okey anlaşıldı " kulaklıktan görevlilere slander a haber verilmesini çıkışta jeff in okuyucuyu öldürmesine engel olmaları gerektiğini fısıldar "
Devam ! 3. Soru Liu ve senin burcun ne ?
      
                      J : Tam özelliklerini gösterdiğim bir burcum var ben Aslanım Liu balıktır hahaha sulugöz .

Y : ego mod on gene anlaşılan
  
                            J : Ne ?

Y : Yok birşey devam ! 4. Soru Darklink hakkında ne düşünüyorsun ?
 
                          J : Darklink mi ? Hımm Ben d nin biraz daha manyaģı  o kadar .

Y : Anlaşıldı . 5. Soru jane i veya Nina yı seviyor musun ?

                          J :  Jane ve Nina mı ? Ahahaha saçmalamayın . Ben bıçağıma aşığım jane zaten benden nefret ediyor ama kabul iyi bir katil . Nina iyyy nefret ediyorum ondan herkes gibi .

Y : Peki jeff cevapların için teşekkür ederiz .  Sorular bu kadardı Başka bir cevap bölümünde görüşmek üzere .
 
                       J : Okey ben kaçtım " sütüydyodan fırlar "


Merhaba ilk soru cevap bölümümüzün sonuna geldik yeni bir bölümde görüşmek üzere okuyucularım . Umarım beğenirsiniz . Creppy kalın byeeee !" El sallar " 

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin