Creepypasta ile tepkiler bölüm 29 ( istek )

2.6K 108 169
                                    

Konu (Bu sefer yaşınız büyük) " Kabus görürsünüz ve onlara gidip seninle uyuyabilirmiyim ? Diye sorarsınız tepkileri "

Ej : Adın cidden mi ? Rüyamda böbrekleri görüyordum ya . " Onu uyandırdığın için biraz kızsa da seni kovamaz ve sonuç olarak beraber uyursunuz "

Jeff " Odasına kapıyı vurup girersin ve yatağına oturursun o görev için hazırlanırken sen de onunla kabusun hakkında konuşursun . Sorunu sorup sustuğunda sana dönüp bakar "
A ama ben göreve gi...
Yatağında uyuklayan seni görünce susar ve biraz düşünüp görevi erteler sonra da seni uzandırıp üzerini örter "

Slanderman :" O kitap okurken içeri girer ve isteğini söylersin . Kitabı kapatır ve kenara koyar " Adın artık büyüdün biliyorsun değil mi ?
Senden sen gelmediğinde " ahh peki " diyerek onaylar ve beraber yatağa girersiniz .

Ben D : " Gerçekten bir de bana çocuk dersiniz " gel tamam gel
"Yatakta yer açar "

Toby : Cidden mi ? Der gibi sana bakar
Toby : Sen git o kadar insan öldür avlan sonra bir kabusta yanımıza gel .
Sen : Uzatma .
Toby : Tamam be gel
Uyumasanız da sohbet ettiniz .

Lj : Siz gelenden o gelir. "Kapıda karşılaşırsınız. " Sonra beraber gidip salonda sabaha kadar komedi filmi izlersiniz .

Offenderman : " Evde başka kimse olmadığından onun yanına gider ve onunla uyumak istediğinizi söylersiniz "
Sırıtarak sorar " Bundan emin misin ? "
( ben vaz geçtim biz Kabusumdaki yaratıkla pişpirik oynarız sjsjsj)

Hoodie : " içeri girdiğinde silahını temizliyordur ve sessizce başını sallayıp kabul eder " Sen uyurken o da silahları ile ilgilenir ve sana göz kulak olur .

Bp : " Odaya girersin ama o çok derin yatıyordur sen de bir şey demeden yanına gider yatarsın " ( Bp : Sabah ben şok djdjjd)

Clock w : " Tabi knk gel " Diyerek hemen kabul eder .

Sally : "Yeeey beraber yatıcazz ! " Diyerek mutlulukla kabul eder ve beraber masal okuya okuya uyursunuz .

Jane : " Kapıyı açar ve sen ona sorduğunda direk yüzüne kapar "
Git başka bakıcı bul !

Liu : " Yaşın büyük olduğu için biraz gerip gelse de yine de bir centilmen olur ve kabul eder . Rahatsız olacağını düşünüp kendi koltukta yatar "

Jason the toymaker " Kapıyı açmaz "

Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin