Creepypasta ile tepkiler bölüm 17

3.7K 118 213
                                    

Medya müq nsjzjdkdk

Evet uzun zamandan sonra yeni bir bölüme hiş geldiniz . Sizi beklettiğim için özür dilerim okulla ilgili sorunlar vardı o yüzden yazamadım. Şimdi bölüme geçelim.

Konu : okuldan creepypasta evine döndüğünüzde yolda joker ile karşılaşırsınız sizi eve bırakır . İçeri davet edersiniz ve herkesin önünde sizi eğitmek için malikanesine çağırır . Diğerlerinin tepkisi( joker böyle bir şey yapmaz ama olsundu sjdhdjd )

Ej : Hey o göreve gidince bana iç organları getiren tek kişi ! ( sizi marketcisi sanan Ej yine mi ? Shshdj )

Jeff : Hah o mu ? Cidden mi o benim kadar yetenekli değil ki . Bana bak ben senin küçük versiyonun gibiyim beni eğit bence ( ego mod on djdnd slander ve senin sinirli bakışlarına maruz kaldı )

Slanderman : Bacak bacak üstüne atıp ellerini kavuşturur ve ciddi bir ses tonuyla konuşur. " Bay joker proxy min sizinle gelmek istiyeceğini sanmıyorum " derken kabul etmemen için sana ciddi bakışlar atıyordu .

Ben D : Herkes olayı tartışırken o hiç karışmaz dikkati telefonundaki oyunundadır .

Toby : Ahahah tartışılan olaya bak kız kalk bi kahve falan yap jokerinkine tuz koy dhhddjdj . ( sevgilisi kılıklı )

Lj : Hey ! Sizce de korkunç palyaçolar fazla çoğalmadı mı bir tanesine daha gerek yok o bizle iyi !

Offenderman : +18 dergilere bakarken konuşmalardan bunalır ve bağırır " Ayh kim ne alıyosa alsın ya yeter ! "

Hoodie : Onlara olan tutumu ve sürekli laf sokmaları sinirine dokunmuştur . " Aptal adam kes artık kimse kimseyi götürmüyor! " 3 el ateş eder . "

Bp : " Hiç ilgilenmiyorum ben kaçar " deyip Resim atölyesine iner .

Clock w : seni dirseğiyle dürtüp Seninle alay eder " bak koca joker seni istemeye gelmiş aagsgshsjs " ( Toby nin baltasıyla kovaladın djdhdh )

Sally : " Olayları umursamadan oyuncaklarıyla oynamaya devam eder "

Jane : Bence pek de abartmayın bırakın o seçsin der bıçağını silerken .

Liu : Jeff e laf sokar sjsjsj " jeff onun senden daha iyi olduğunu biliyorsun . İlk geldiği zaman seni silahla omzundan vurmuştu bir de vurulamayacak kadar iyi hareket edersin sndhdhd "

Yeni bölümü buraya fırlatıp gidiyorum haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin