Olay : Karşarında küçük kurba şarkısını söyleriz tepkileri .Ej : " Şarkı söylersin ' Bak gözlerimi kaybettim alınma ama ben kulaklarımı seviyorum . Deyip odasına gider
Jeff : wtf der gibi bakar sonra da evden çıkıp hayatı sorgular ( dhhdhd sorgula sorgula )
Slanderman : "Ciddi bir ses tonu ile konuşur " Eğer susarsan senin için iyi olur canım
Ben Drowned : Seni videoya çekip ifşalar ve internete yayar ( ben onu gebertirim hxhdhd)
Lı : Oda makyak olduğu için size katılır ve bu şarkıyla dans edip durursunuz ( Sonuç evden atıldınız dhfhfjd)
Offenderman : Bu kız 5 yaşında takılı kalmış ben size deyim der
Hodiee : " herkes bir göreve gitmiştir size göz kulak olmak için slander tarafından görevlendirilmiştir bu yüzden gidemez ) Ya sabır çekip sessizce oturur . ( yazık canım)
Bp : " Bir portre çalışıyordur ve sen sessiz olmayınca evden çıkıp ormana kaçar. "
Clock w : " Eğer susmazsan seni kankalıktan red ederim ona göre der sonra siz susmayınca da yastık fırlatır "
Sally : " O bu şarkıyı sever ve seninle beraber yatana kadar söylersiniz ."
Jane : " Off ne başladı kızım sen bebekmisin ya bir gün de twerk yap da eylenek der ve senin utanmana sebep olur. Odana kaçarsın "
Liu : Sadece sakince dinler " O kibarca işi olduğunu söyleyerek gider "
Darklink : " Sinir bozucusun deyip bilgisayarına kaçar "
Yeni bölümü de şuraya fırtlattım gitti.
Bu arada bölüm gecikmesi için özür dilerim malum dershane .
Neyse umarım beğenirsiniz sizleri çok seviyorum.
Ayrıca Sor bölümünün 3. Bölümüne kimi istiyorsanız yorumlarda belirtebilirsiniz .
Sizi çok seviyorum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim