Konu : " ( küçük bir çok olduğunuzu düşünün ) Kabus görüp yanında uyumak istediğinizi söylediğinizde tepkileri .Ej : " küçük ayak seslerine uyanır ve oda uykulu olduğundan hiçbirşey demeden sizi yerden alıp yanına yatırır siz elini tutarak uyursunuz "
Jeff : " kapıyı çakarsın ve açtığında ne istediğini söyersin " Benden korkmayacakmısın ? " hayır anlamında başını salladığında seni kucağına alıp yatağa gider ve güzelce yatarsınız "
Slanderman :" Seni yalnız bırakmaz zaten hep onunla yatarsın " çünki sally den falan da küçüksün sen )
Ben D : " Gecenin bir yarışı oyun oynarken kapısı çalınca söylenerek gider ama seni görünce ve olayı anlayınca seni içeri alır ve beraber oynarsınız "
Toby : " Kapı sesine uyanıp uyanıp açar " ne oldu canım? Mmm tamam gel hadi Toby abin o canavarları kovalayacak " kucağına alıp yatağa gider "
Lj : Tabiki tatlım " Seni kucağına alıp yatağa giderken müzik makinesini de çalıştırıp sana ninni söyler "
Offenderman : " Bu sefer sapıkça düşünmez çünki o bir pedofili değil dbdhdh hemen seni uyutmak için uğraşmaya başlar "
Hoodie : " Kapıyı açıp tam küfür edecekken seni görür ve susar sonra seni içeri alıp beraber uyursunuz " Öff ne var a** ... aa Adın Gel .
Bp : " Gülümseyerek yanına gelmene izin verir küçük ayaklarınla yatağa tırmanırsın . Koyun koyuna yatarsınız "
Clock w : " Seni hemen yanına alır saçlarıyla oynayarak yatarsın " oy yerim seni ben .
Sally : " Baştan beri kardeş kardeş beraber yatarsınız "
Jane : " Ses çıkarmayacaksan gel deyip seni yanına alır. Keni uyuyacaktır sözde ama siz uyanmayın diye sabaha kadar bir takla atmadığı kalır "
Liu : " Gülümseyerek seni içeri davet eder " Tabiki küçük hanım.
Jason the toymaker : " Mmm oyuncak kararsın zaten gel bakalım deyip seni alır ve uyursunuz "
Evet bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋
Okuduğunuz için oylarınız için yorumlariniz için çok ama çok teşekkür ederim 🤗🤗🦋🦋🌸
Ya bir de bir şey dicem ya duyuruda sorduğumda okurum dediniz ama kimse yeni kitabıma bakmıyor neden ?
Lütfen bakın ya .
Bakarsanız çok sevinirim 🤗🦋🌸💛