Creepypasta tepki bölüm 22

3.2K 109 261
                                    


Konu : Bir nedenden dolayı bileklerimizi kesersek tepkileri

Ej : AAAAAAAAA ! Çığlık atar sonra da tıbbi bilgisi olduğundan sizin bilinciniz kapalıyken bileklerinizi iyleştirmeye çalışır.

Jeff : Ha *i*t*ir ! Oradaki ince havluları yırtıp bileklerinize kan kaybı olmasın diye bağlayıp kucağına alır ve odanıza götürüp ANN ANN diye bağırarak ortalığı ayağa kaldırır.

Slanderman : Hemen sizi iyileştirmek için gücünü kullanır KIZIM KIZIM KALK!

Ben D : Korkuyla bağırır ve slander a söyler !

Toby : " Haykırır " ADIN ADIN ! GÜZELİM KALK ABİN GELDİ! GÖZLERİNİ AÇ 2. KERE KIZ KARDEŞ KAYBEDEMEM ! " Aģlar " ( kıyamam kız )

Lj : Gördüğünde çoktan ölmüşsündür . küvetin yanına çöküp kafanı okşar. Neden? neden ?

Offenderman : ALLAH GIZ GİTTİ GIZ telaşla bağırır .

Hoodie : " Sigara içmek için banyoya girer ve seni görür " ADIN HİÇ KOMİK DEĞİL BU ŞAKA UYAN ! " seni sarsar "

Bp : " Görünce yıkılmış bir şekilde kapının önüne çöker " Git sende git bırakın beni hep .

Clock w : " Size bazen gıcık olsa da sizi sever ve görünce ağlamaya başlar " CANIM KALK BAK KIZMİCAM ŞAKAYSA !

Sally : " Çok yüksek bir sesle ağlamaya başlar ve milleti oraya toplar "

Jane : " Tepki vermeden sessizce aşağı iner ve sakin bir ses tonuyla millete öldüğünüzü söyler "

Liu :

Jason the toymaker : "Sizi büyük bir ilgiyle izler " Mmm güzel bir oyuncak olurdu hem de güçlü ."

Evet geç de olsa yeni bölümü attım haydee görüşürüz. Umarım begenirsiniz .
Yorum atmayı unutmayıün 🤗💛🦋🌸
İstek tepkileriniz varsa onları da yorumlarda yazabilirsiniz en kısa zamanda yaparım 🌸🥰🦋

Creppypastalar ile tepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin