Opis

1.5K 57 10
                                    

Nazywam się Natalii, Liliana Williams mam 13 lat. Posiadam długie rude włosy i zielone oczy, które zmieniają barwę gdy jestem na przykład zła lub smutne, mam 1,62 wzrostu. Moi rodzice to król Henry i królowa Adelajda Williams, a więc tak jestem księżniczką. Praktycznie każda dziewczyna na moim miejscu byłaby szczęśliwa, nic bardziej błędnego to są godziny ciągłej harówki. Godzin baletu, etykiety, a także magi, w ciągu dnia znalezieni choćby 10 minut wolnego czasu graniczy z cudem. Lecz nauka nie poszła na marne, byłam na poziomie 5 klasy w wieku 12 lat nauczyłam się animagi co było nie lada wyzwaniem. Zamieniam się w wilka piękną, białą alfę stada. Mam najlepszą nauczycielkę magi pod słońcem jest bardzo wymagająca, ale wiele można się od niej mówi, że jeszcze rok/dwa i osiągnę taką wiedzę, że będę mogła zostać nauczycielką. Moimi ulubionymi przedmiotami jest OPCM (obrona przed czarną magią), eliksiry, a także ONMS (opieka nad magicznymi stworzeniami). Posiadam również różne dary takie jak czytanie w myślach, rozmowa ze zwierzętami, moc leczenia nie działają na mnie również zaklęcia niewybaczalne itp. Nauczycielka mówi, że mam ogromną moc i jeśli się postaram, mogę zostać jedną z najpotężniejszych czarodziej świata.

Księżniczka i siostra Harrego Pottera w HogwarcieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz