Jakiś czas później
Niestety hardodziob został skazany na śmierć, Harry dowiedział się, że Syriusz Black jest jego ojcem chrzestnym. Postanowiłam udać się znów do profesora Lupina.
-Dzień dobry - przywitałam się
-Witaj Natalii - odpowiedział
-Uważa pan, że Syriusz Black jest winny? - spytałam prosto z mostu
-Jeśli był w Azkabanie to znaczy, że tak - odpowiedział nauczyciel
-Ja uważam inaczej, byliście przyjaciółmi, nie zdradziłby nikogo. Czuję, że pan nadal ma nadzieję w sercu, że jest niewinny i że będzie wszystko jak kiedyś. - odpowiedziałam
-Możliwe, ale nie będzie jak kiedyś, on uciekł z Azkabanu to stawia go w jeszcze gorszym świetle - powiedział
-Będzie dobrze - uśmiechnęłam się do profesora
-Ja już pójdę do widzenia - powiedziałam i wyszłam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Biegłam jak najszybciej do chaty Hagrida, ponieważ dziś miała być egzekucja hardodzioba. Gdy byłam już blisko zauważyłam Harry'ego, Hermionę i Rona ukrywających się za głazem. Podeszłam do nich. Chwilę później zabili stworzenie, uroniłam kilka łez. On nie był niczemu winny Malfoy pożałuje, stało się coś nieoczekiwanego, szczur ugryzł Rona, a przed nami pojawił się ponurak, który zaciągnął rudego do nory. Pobiegliśmy za nim, co nie było łatwe przez bijącą wierzbę. Aż zobaczyliśmy Wesleya krzyczącego do nas, że to pułapka za drzwi wyłonił się Syriusz Black. Nagle wybraniec się na niego rzucił, ale na szczęście uratował go Remus.
-To wilkołak - powiedziała Hemi
-Brawo Hermiono szybko się domyśliłaś- powiedziałam
-Ty wiedziałaś? - spytał Harry
-Tak wiedziałam- odpowiedziałam
-A tak właściwie, kim ty jesteś? - spytał się Syriusz
-Nazywam się Natalii, Liliana Williams księżniczka, i córka Lily Evans i Jamesa Pottera. - odpowiedziałam
-Przecież oni nie mieli córki a tym bardziej księżniczki - powiedział Black
-Mieli, ale po ich śmierci oddano mnie do adopcji, gdzie przygarnęła mnie rodzina królewska. - oznajmiłam
Syriusz wyglądał na zdziwionego
-Miło mi poznać - powiedział
-A teraz przepraszam, ale mam do schwytania pewnego szczura - powiedział
Lecz nagle pojawił się Snape z różdżka przystawioną do gardła Blacka, na szczęście refleks Harry'ego go uratował. Wytłumaczył nam wszystko o Peterze Pettigrew i zmienił go znów ze szczura w człowieka Gdy wychodziliśmy, okazało się, że jest pełnia, nauczyciel OPCM zmieniał się w wilkołaka, Syriusz w ponuraka a ja w piękną białą wilczycę, aby ochronić przyjaciół. Zaczęliśmy odpędzać wilkołaka od Golden Trio co nam się nawet udawało aż do czasu gdy Black został ranny a Harry popędziła go ratować, pobiegłam za nim gdy zauważyłam masę demoentorów rzuciłam patronusa. Piękny wilk połączył się z sarną, który przepędził dementorów. Podbiegłam do Harry'ego, któremu nic poważnego nie było zanieśliśmy go do SS niestety Syriusz znów trafił do Askabanu. My, aby wszystko naprawić, cofnęliśmy się w czasie za pomocą zmieniacza czasu Hermiony. Byliśmy znów koło chaty Hagrida tym razem uwolniliśmy hardodzioba, historia znów się powtórzyła Syriusz Blacka, transformacja Remusa, patronus nad jeziorem, ale tym razem uwolniliśmy Blacka. Uratowaliśmy dwa istnienia, niestety Lupin zrezygnował ze stanowiska nauczyciela, aby nie wzbudzać niepokoju wśród uczniów, swoją chorobą i tak zakończył się trzeci rok nauki w Hogwarcie.
CZYTASZ
Księżniczka i siostra Harrego Pottera w Hogwarcie
Science FictionNatalii jest księżniczką a także czarodziejką gdy dowiaduje się że została adoptowana wyrusza do Hogwartu aby odnaleźć rodzinę. Co się stanie gdy pokaże się że jej rodzice nie żyją, ale ma brat którym jest Harry Potter. Posiada ona dar który jej pom...