Konkurs pojedynków

794 35 3
                                    

Dziś odbędzie się konkurs pojedynków, mogą w nim uczestniczyć uczniowie od 3 klasy, nie mogę się doczekać. Jestem naprawdę dobra w pojedynkach.

-Witajcie uczniowie turniej pojedynków uważam za otwarty - powiedziała Minerwa

-Każdy będzie losować osobę, z którą będzie walczył - powiedział Snape

Pierwsza byłam ja miałam się pojedynkować z Pansy Parkinson ślizgonką z mojego roku. Ukłoniliśmy się

-Everte Statum - powiedziała ślizgonka

Szybko się wychyliłam, aby nie dostać zaklęciem

-Expelliarmus - powiedziałam i jej różdżka znajdowała się w mojej ręce, nawet się nie zmęczyłam

-Wygrała panna Williams - powiedziała nauczycielka

Potem było kilka innych starć aż w końcu przyszła na finał.

- Panna Williams i pan Draco - powiedział Snape

Spokojnym krokiem weszłam na podest, choć drako wyglądał, jakby szedł na ścięcie, nie jest taki pewny jak wcześniej:

- Drętwota - powiedział blondyn

-Protego Maxima - odbiłam zaklęcie

Na początku byłe zwykłe Experiarmus, drętwota, walka trwała kilka minut aż trafiłam go Petrificus Totalus, po czym podeszłam do niego i wyrwałam mu różdżkę, a wszyscy zaczęli bić brawa. Następnie Harry Pojedynkował się z Hermi co nie było łatwe, bo dziewczyna zna bardzo dużo zaklęć, ale na szczęście mu się udało.

-Finał Williams kontra Potter

-Experiarmus - powiedział Potter

Zwinnie go ominęła i zaczęłam bombardować zaklęciami, które ledwie odbijał , widziałam na jego twarzy zmęczenie, a na mojej spokój i determinacje. Walka trwała 20 minut do czasu kiedy Harry opad z sił cały czas trzymając tarcze.

-Panna Williams wygrywa - powiedziała z dumą profesor.

Moją nagrodą było to, że mogę wsiąść udział w pojedynkach czwartego roku a jeśli wygram to nawet piątego. I właśnie tak się stało pokonanie czwartego roku, było banalnie po prostu. Na początu uczniowie piątego roku się ze mnie śmiali do momentu aż przeszłam do finau. Z piątym był lekki problem, ale doszłam do finału gdzie mogłam się zmierzyć z Cedrikiem Diggorym dla niego to było trochę niezręczne, bo byłam młodsza i mu się podobałam, wyczytałam to w jego myślach. Zaczęliśmy od prostych zaklęć potem przeszło na zaawansowane, pewnie niektórych, jakie stosowałam, nawet nauczyciele nie znali. Cedrik był bardzo dobry jeden z najlepszych przeciwników, jakich miałam, ale udało mi się go ostatecznie pokonać czarem iluzji. Gdy go rzuciłam, pojawiły się trzy klony mnie, zrobił się rozkojarzony i to przeważyło.

-Pojedynki trzeciego, czwartego i piątego roku wygrywa Natalii Williams - powiedziała zdumiona Minerwa

Moi przyjaciele byli bardzo zdumieni poziomu mojej wiedzy i mocy, nawet nauczyciele nie wiedzieli co powiedzieć, dało mi jeszcze większą satysfakcję.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na kolacji:

-Uczniowie chciałbym pogratulować zwycięzcom konkursu pojedynków z siódmego roku: Oliverowi Johnson, z szóstego roku Danielowi Taylor's i zwyciężczyni trzeciego, czwartego i piątego roku Natalii Williams. - powiedział dyrektor

Rozległy się brawa w całej sali, na co ja się zarumieniłam.

Księżniczka i siostra Harrego Pottera w HogwarcieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz