7. Fear, death, passion

1.1K 98 4
                                    

On se spokojeně usmál a podal mi svojí teplou mikinu, asi si všimnul že je mi zima.

........................................................

Chvíli jsme tam ještě naproti sobě stáli a v tichosti jsme si jeden druhého prohlíželi.

Zjistila jsem například to že neni vůbec bledý, jako jsou upíři ve filmech, nejspíš je to jen výmysl.

Ne on bledý nebyl a dokonce byl i docela opálený. Jednu ruku měl celou potetovanou a myslím že měl nějaké tetování i na hrudi, ale tu mu zakrývalo černé upnuté tričko s véčkovým stylem. Takže bylo vydět jak má vypracované tělo.

Musím uznat, že nemá chybu.

Když si všimnul jak skenuju pohledem každou část jeho těla, hlasitě si odkašlal aby přitáhl všechnu mou pozornost zase zpět na jeho obličej.

Okamžiě jsem odtrhla oči od jeho svalnatého břicha a podívala jsem se mu do těch jeho krásně čokoládových očí. Cítila jsem jak se mi do obličeje hrne krev, začala jsem se strašně červenat.

,,No... o čem ses chtěl teda bavit?''

,,Já... no víš, jestli tě uvidí Ryan tak tě hned bude chtít zabít, protože jsi vlkodlak, a...'' nemohl dokončit větu protože jsem mu skočila do řeči.

,,Vlk, sem vlk ne vlkodlak! Když řekneš, že jsem vlkodlak představím si nějaký monstrum, jako ty co sou ve filmech, který je třeba zabít protože jinak někomu ublíží.'' řekla jsem trochu naštvaně ale zároveň i ublíženě.

,,Jo promiň, nevěděl sem že to bereš takhle. A mimochodem, mě nepřipadáš jako vraždící bestie. Teda dokud ti nezačnou svítit oči, to je fakt děsivý. Ale já mam co řikat'' usmál se na mě.

,,Oči mi začnou zářit jenom když mám zesílený emoce, jako například když se naštvu, nebo když se bojím. A... já sem Lucy a ty jsi?''

,,Justin, menuju se Justin'' odpověděl mi a podal mi ruku s nejistým úsměvem. Tu jsem přijala a taky jsem se na něj usmála.

,,Hezký méno, Justine mam na tebe jednu malou otázku. Ty se mě bojíš?'' zeptala jsem se ho zmateně, protože mi ještě před chvílí vyhrožoval smrtí. Tak proč by se mě najednou bál?

,, No já...'' zatvářil se nejistě a zmateně se podrbal na zátylku. ,, trochu jo, myslel jsem že to víš ale vlkodlačí, teda promiň vlčí kousnutí je pro upíry smrtelné, ale jen když jsi převtělená na vlka. Proto my upíři schválně zabíjíme každýho vlka, kterej nám stoupne do cesty abysme snížili riziko nebezpečí a...'' zase jsem mu skočila do řeči.

,,Počkej... nechceš mě zabít, že ne?! '' vyjekla jsem na něj v otázce slova, kretá mi teď strašně vtrala hlavou. Kousek jsem od něj ucouvla dozadu, ze strachu co by byl schopný mi udělat.

,,Lucy ne počkej, nech si to vysvětlit. Ryan mě sem poslal protože mu někdo řekl, že je tu prý někde vlkodlak. Chtěl jsem tě zabít, ale jen proto, že jsem tě neznal a nevěděl jsem jaká doopravdy jsi.'' když to dořekl vytřeštil na mě oči. Protože mu to asi vyletělo z pusy a neměl v plánu mi říct to, co mi řekl nahlas.

Usmála jsem se na něj a přešla jsem k němu blíž. Díval se na mě s nechápavým výrazem v obličeji, ale ten zmizel ve chvíli kdy jsem ho políbila. Chvíli byl asi zmatený, ale po chvilce mi začal polibek oplácet.

Takže se z obyčejného polibku stalo vcelku vášnivé líbání. Po chvilce nám došel kyslík, tak jsme se odtáhli.

,,Justine, já...já nevím co říct, omlouvám se nechtěla jsem...''

,,Lucy neomlouvej se, za tohle ne'' usmál se na mě Justin a přitáhl si mě k dalšímu polibku. Když mě políbil odtáhla jsem se a silně jsem ho objala, tak jako bych se bála že mi každou chvíli uteče. Justin se jen zasmál a objetí mi opětoval. Hlavu si položil díky své výšce na tu mojí a políbíl mě do vlasů.

,,Neboj, já nikam nejdu'' řekl Justin a poznala jsem že se smál.

....................................................................................

Takže, doufám že líbilo, omlovám se za to jak je krátká. Zase děkuju všem za vote a dávejte ho prosím i dál.

Klidně pište stížnosti pokud se vám něco nelíbí, pokusím se vám vyhovět. :-)

Black wolfKde žijí příběhy. Začni objevovat