12. Revenge and consequences

1K 91 5
                                    

z pohledu Lucy

Se zamručením jsem se chtěla přetočit na druhý bok, ale můj plán překazila něčí ruka která byla obmotaná kolem mého pasu. Ten někdo ležel přitisknutý na mých zádech a jeho horký dech narážel do mého krku. Jak jsem později zjistila podle množství tetování na ruce této osoby, byl to Justin.

Vymanila jsem se z jeho pevného objetí a otočila jsem se čelem k němu. Musím uznat že když spí je vážně k zulíbání. Přejela jsem mu prsty po tváři a sledovala jak se pod mým dotekem lehce zamračil a otevřel oči. Ale když mě uviděl chytil mou ruku do té své a vtiskl mi do dlaně polibek.

,,Dobré ráno'' řekl chraplavým hlasem. ,,Dobré'' věnovala jsem mu úsměv. ,,Budeme vstávat?'' zeptala jsem se ho a nahla se pro polibek, který mi s chutí opětoval. Přetočil se tak, že ležel nade mnou a podpíral se rukama.

Po chvíli se polibek proměnil v líbání a jeho ruce putovaly po mém těle. Pak mi došlo k čemu tohle celé vede. Když mi začal líbat a okusovat krk začala jsem se pochechtávat, protože to lochtalo. ,,Justineee'' zapištěla jsem jeho jméno když přestal věnovat svou pozornost mému krku a začal mě lochtat doopravdy.

,,Ano lásko?'' zvedl na mě hlavu a uličnicky se usmál, nad jeho oslovením jsem se musela taky pousmát, ale pak jsem se zase začala smát protože se vrátil zpět k lochtání.

,,Próósím přestááň'' ze smíchu mi už začaly téct slzy a myslela jsem že se za chvilku počůrám, ale on stejně nepřestával. Najednou se ve mě něco jakoby probudilo, využila jsem všechnu svou sílu a přetočila jsem nás. Seděla jsem mu na břiše a svýma rukama jsem držela ty jeho přitisknuté na posteli vedle jeho hlavy.

Zmateně otočil hlavu do stran a podíval se na své uvězněné ruce, když stočil svůj pohled na můj obličej zlověstně jsem se na něj usmála. ,,Asi nebudeš až tak bezbraná, jak si všichni myslí'' uchechtl se.

Tentokrát jsem obsypávala krk polibky já jemu ,,Lucy...'' vydechl, nevšímala jsem si toho a pokračovala, začala jsem mu sát kůži v úmyslu udělat mu cucflek což se mi taky povedlo, zavzdychal ale pak sebou lehce trhnul. Nechápavě jsem se na něj podívala ,,Děje se něco, udělala jsem něco?'' zeptala jsem se ho značně skleslým a zmateným hlasem.

Všimla jsem si toho že se lehce zamračil a otočil hlavu ke dveřím, udělala jsem to taky a až teď mi došlo že za těmi dveřmi někdo stojí a poslouchá nás. Slezla jsem z něj a vyšla ke dveřím, po cestě mi začaly zářit oči protože jsem byla celkem dost vytočená z toho jak nás někdo vyrušil.

Chytla jsem kliku a rychlým trhnutím k sobě jsem otevřela dveře. Odfrkla jsem si když mi k nohám spadnul Daniel, teda aspoň myslím že se tak jmenuje a začal se na zemi smát jak retard.

,,Jako vážně?'' odfrkla jsem si znovu. ,,Sory ale nedalo se odolat, obzvášť jestli jste tu dělali to co si myslím'' zachechtal se a mrknul na mě. Otočila jsem se na Justina, ale ten už tu nebyl. Po chvíli bylo slyšet jak někdo zapnul sprchu ve vedlejší místnosti, asi jsem byla tak vytočená že jsem si ani nevšimla toho že Justin odešel a nechal mě tu na pospas tomu blbečkovi.

Dostala jsem nápad jak Danovi oplatím to že nám skazil ráno, které mohlo mimochodem probíhat úplně jinak kdyby sem nevpadnul a zároveň i Justinovi to že utekl. Chvíli jsem si promýšlela plán jak se jim pomstít a v duchu jsem se poplácala po rameni když mě něco napadlo.

Čapla jsem ho za vlasy a dotáhla až k posteli. ,,Tak ty na to deš takhle rychle jo? Asi tě začnu Justinovi závidět'' neodpustil si rýpnutí když jsem ho na tu postel hodila.

Přetočil se na záda a ruce si dal za hlavu. Sedla jsem si na něj obkročmo a líbala mu krk, když jsem se odtáhla měl zavřené oči a jak jsem ucítila asi neměl žádnou holku už hodně dlouho, protože to co mě tlačilo do břicha nebyla peřina.

Trochu jsem se zarazila nad tím že je Daniel schopný svést přítelkyni svého kamaráda, ale aspoň nejsou zbytečné komplikace. V rychlosti jsem se přeměnila a čekala až si toho Daniel všimne. Trochu mě naštval když neotevíral oči a čekal že ho políbím znovu, chudák kdyby věděl.

V duchu jsem na něj zavrčela. Vycenila jsem zuby v úsměvu, nahla jsem se k jeho obličeji a potom mu ho celý olízala a oslintala vlčím jazykem. Otevřel oči a začal ječet a pištět jako malá holka. Spadla jsem na postel vedle něj a smála se jak blbá, vzhledem k tomu že vlci se neumí smát to znělo jako kdybych se dusila.

Do místnosti vletěl Justin jen v boxerkách s mokrými vlasy a v závěsu za ním i Ryan, který vypadal jako kdyby se právě vzbudil. Justin ke mě přiběhl a začal mi ohmatávat celé tělo jestli se mi něco nestalo protože jsem se ještě pořád smála ale jeho uším to znělo jako dávení a kňučení.

Lehce jsem ho švihla ocasem přes obličej a pak mu oblízla ucho, všichni tři se na mě koukali jak na blázna a já vycenila zuby na náznak úsměvu. Lehla jsem si na záda a vrtěla jsem sebou, musela jsem teď vypadat jako nějaké štěně které chce poškrábat na břiše, ale co naděláte.

,,Co se tu sakra dělo a co jsi s ní udělal že se chová jak zhulená?'' zavrčel Ryan na Daniela zatímco mě Justin škrábal na břiše. ,, Já nic, ona...my jsme, a pak...sakra'' koktal zmateně Daniel. ,,Co ste dělali, hmm?'' hodil tentokrát Justin na Daniela pohled typu vyklop to nebo dostaneš přes hubu.

Dan si hlasitě odkašlal a konečně začal. Otočila jsem se na břicho, skrčila se a hlavu si schovala pod packy jako nějaké děcko čekající na výprask od rodičů, a taky jsem se tak zrovna teď cítila.

,,Justine hlavně nezačni vyšilovat a nech si to vysvětlit celý, až do konce.'' ,,Dobře'' zamračil se podezíravě Justin a já se v tu chvíli chtěla stát neviditelnou.

,,No ehm...jak začít'' uchechtl se rozpačitě Daniel. ,, Když si odešel tak mě Lucy tak nějak hodila na postel a líbala mi krk, jenže když jsem po chvíli chtěl otevřít oči celýho mě oslintala, očividně to byl její plán už od začátku.'' na konci věty se začal mračit a házel na mě uražené pohledy.

,,Počkat ty si nevěděl co chce udělat, ale nechal ses líbat?!!!'' zakřičel na něj Justin zatím co se Ryan smál. ,,Pppromiň jjjá nechtěl jsem'' začal Daniel zase koktat, to už u něj ale Justin stál, chytnul ho pod krkem a zvednul do vzduchu.

Daniel začal lapat po dechu, ale pak natáhnul ruku směrem k Justinovi a tomu se v okamžiku podlomily kolena, pustil Dana a spadl na zem. ,,Věř mi že jsem tohle dělat nechtěl, jenže když se naštveš jsi jinak k nezastavení'' řekl mu Dan a opřel se zády o stěnu vedle postele, ještě chvíli měl nataženou ruku k Justinovi, ale ve chvíli kdy jí stáhnul k tělu Justin vyskočil na nohy a naštvaně odešel z pokoje.

,,Tak tohle se vám vážně povedlo'' zabručel Ryan a už ho taky nebylo.

Podívala jsem se na Daniela, který furt stál u zdi a propaloval mě pohledem a pak jsem se zavrtala pod pěřinu v úmyslu vrátit se do lidské podoby, když se tak stalo obmotala jsem si kolem těla peřinu a přešla k šatníku. Tam jsem si vzala Justinovo triko a jedny tepláky, ještě jsem hodila neutrální pohled na Daniela a prošla jsem kolem něj do koupelny.

................................

Jako vždy- doufám že líbilo a pokud možno házejte komenty a votes :-) Další kapitolka bude nejspíš až o víkendu, ale pokud to stihnu dřív tak bude ještě před víkendem :-D

*Jinak znovu poukazuji na můj nový příběh s názvem ,,Secret'' , tentokrát se jedná hlavně o upíry a hlavním sexy klukem je Luke Hemmings, to je pro dnešek asi vše :-*

Black wolfKde žijí příběhy. Začni objevovat