17. That girl

750 74 4
                                    

Chvíli jsem jen zamyšleně koukala na zeď naproti mě. Z chodby byl najednou slyšet hluk v podobě něčích kroků. Rychle jsem položila knihu na její původní místo, zhasla lampičku a snažila se předstírat spánek.

Cvakla klika a dveře při otevírání zavrzali. Snad si dotyčný nevšiml že ve skutečnosti nespím.

,,Ahoj já jsem Michel[Mišel]"ozval se vedle postele dívčí hlas. ,,Vím že nespíš, prokoukla jsem tě hned jak jsem vešla do místnosti. Je slyšet jak ti tluče srdce" uchechtla se dívka a bylo cítit jak se prohla postel pod její vahou když si sedla.

V duchu jsem protočila očima nad svým hereckým výkonem a také jsem se na posteli posadila.

Seděla naproti mě, na vzdálenost natažené ruky a navzájem jsme si hleděli do očí. Jak jsem si mohla hned všimnout, tak Michel nejspíš ujíždí na takzvaném Emo stylu stejně jako většina dívek v našem věku.

Ano...Michel bude přibližně stejně stará jako já. Je hubenější postavy, má černé vlasy které jí padají na ramena a jak by ona jistě řekla Emo patku. V levém spodním rtu má kroužek a potom ještě má v levém uchu dvě náušnice namísto jedné.

Také má hodně podobné oči těm Alexovým a kde Alex vlastně je? Pamatuju si jenom omdlení a pak až probuzení v tomhle pokoji.

Michel se uchechtla když viděla jak si jí prohlížím a pobaveně jí zajiskřilo v očích. ,,Doufám že nebudeš soudit můj vzhled tak jako většina lidí v okolí" odfrkla si uraženě.

Rychle jsem zavrtěla hlavou na nesouhlas a ona se pousmála. ,,Já..." odkašlala jsem si kvůli chraptění. ,,Já jsem Lucy." vysoukala jsem ze sebe pomalu.

,,Já vím říkal mi to brácha, mimochodem to on tě sem dotáhnul ale to už asi víš"řekla a na chvíli začala nepřítomně zírat do zdi za mnou, což vypadalo jako že nad něčím přemýšlí.

,,Alex je tvůj bratr?" zeptala jsem se zaskočeně. ,,Jop, vím že si nejsme moc podobní. Jsme totiž nevlastní sourozenci, máme společnou jen matku, ale vyrůstali jsme spolu celý život takže to neřešíme." vysvětlila mi s úsměvem situaci.

Jestli se bude ještě chvíli takhle usmívat tak si začnu myslet že ta holka na něčem ujíždí. Pomyslela jsem si a úsměv jí slušně oplatila. Najednou vyskočila z postele na nohy a přešla ke dveřím které následně otevřela.

,,Dojdu ti k sobě do pokoje pro nějaké oblečení a pak ti ukážu kde je koupelna, určitě budeš chtít do sprchy" řekla a mrkla na mě ještě předtím než se otočila a odešla do chodby.

Ve sprše jsem se celá pořádně vydrhla a umyla jsem si vlasy nějakým šampónem, který určitě patřil Michel. Vylezla jsem ze sprchy a obmotala si kolem těla bílý ručník, který krásně voněl po levanduli. Z umyvadla jsem si vzala oblečení, což bylo černé tílko, tmavě šedá mikina a černé džíny. Michel je asi vážně ujetá na černou, uchechtla jsem se potichu při prohlížení si oblečení.

K tomu bylo ještě černé spodní prádlo, ještě že máme s Michel obě dvě téměř stejnou postavu jinak nevím co bych dělala když z mého "oblečení" (špinavého spodního prádla) skoro nic nezbylo.

Ucítila jsem pocit viny z toho že jsem jim musela ušpinit postel, ve které jsem předtím spala, ale snad se nezlobí. Odemkla jsem dveře koupelny a vyšla na chodbu, kde na mě už čekala Michel opřená o protější zeď s očima zabořenýma do displeje jejího telefonu. Taky bych si měla nějaký pořídit, i když by mi asi byl k ničemu.

Vzhlédla ke mě od telefonu a nadšeně vypískla ,,Páni vždyť tobě to oblečení sluší víc než mě" mojí reakcí bylo jen sklopení hlavy a zčervenání se. ,,Díky" zašeptala jsem rozpačitě. Dlouho mi nikdo nesklonil poklonu tak jsem z toho byla "trošičku" vedle.

,,Tak pojď uděláme si oběd. Vsadím se že už máš pořádný hlad, snad Alex nakoupil dost jídla tak jak jsem to po něm chtěla." Můj žaludek se ozval jako na zavolanou a Michel se jen vševědoucně usmála. ,,Tak poď ještě mi tu umřeš hlady" zasmála se a dloubla mě prstem do břicha. Rozešla se na konec chodby směrem ke schodům a mě nezbylo nic jiného než ji následovat, když se tu vůbec nevyznám.

................................................

Slibuju že bude do tří dnů další :-) . Tahle byla krátká takže se nebojte zítra či pozítří by jste se měli dočkat další :))). Jinak v médiích máte fotku Michel. Tak zase příště :* .

Black wolfKde žijí příběhy. Začni objevovat