Gelozie
Am adormit undeva pe la 6 dimineața, după ce până atunci am făcut dragoste de atâtea ori. Ea a adormit imediat, dar eu nu puteam. Eram prea fericit. Mă uitam la ea simțind nevoia să îi memorez fiecare părticică din piele. O ador. Îi mângâi obrazul ușor, ea așezându-se mai bine pe pieptul meu, strângându-mă mai bine în brațe. Nu vreau să o mai pierd vreodată. Mă simt incomplet fără ea.
Îmi amintesc și acum prima dată când ne-am întâlnit. Era a dracu de sexi în uniformă, dar cel mai mult ma atras faptul că nu îi era frică. Avea pistolul îndreptat spre ea, dar ei nu ii era frică. Era puternică. Aș vrea să opresc timpul în loc și să stau mereu cu ea în brațele mele. Se mișca ușor în momentul când razele soarelui îi mângâiau ușor chipul, făcându-o să își deschidă ușor ochii aceia superbi care m-au fascinat din primul moment.
- Neața!
- Neața iubire, îi spun sărutându-i creștetul.
- Îmi place să mă trezesc lângă tine. Nu vreau să ne mai despărțim vreodată. Nu vreau să te pierd, iubitule.
- Nu mă vei pierde niciodată iubit-o. Nu voi putea niciodată să te înlocuiesc. Nu voi putea niciodată să dau locul tău altei femei. Nu voi putea împărtăși cu altă femeie visele noastre. Nu pot și nici nu vreau. Te iubesc prea mult, Alisia.
- Eu te iubesc mai mult!
- Ba nu, eu te iubesc mai mult.
- Ba nu eu.
- Sper ca Selena să nu de-a peste un nesuferit ca tine, îmi spune vrând să pară serioasă.
- Și eu sper să nu fie așa rea ca tine.
Două degete încep să îmi atingă coastele și e suficient să mă gâdil.
- Alisia, nu! O atenționez.
- Ba da! O sa vezi ce rea sunt.
O hârjoneală începe între noi doi. O hârjoneală din care ea nu avea cum să iasă câștigătoare. Obosită se lasă pe spate și eu mă întind peste ea, sprijinindu-mă în coate. Toată fața îi radia de fericire și respira și ea destul de greu din cauza gâdilatului.
Îmi afund nasul în părul ei și inspir puternic. Am devenit dependent de mirosul ei.
O bătaie în ușa ne întrerupe momentul, ridicându-mă din pat și deschizând ușa care acum nu mai era blocată. Cum s-a întâmplat asta? Kelly și Alex stăteau zâmbitori în tocul ușii privindu-mă.
- Max, dar ce cauți tu aici?, mă întreabă Kelly încercând să pară surprinsă.
- Kelly, lasă vrăjeala. Mi-am dat seama că voi ați pus totul la cale împreună cu Lucia.
- Dar..cum..
- Haide, frate pregătiți-vă mergem pe plajă.
- Ok!
¤¤♡¤¤
Mă aflam pe plajă cu Kelly, Lucia și Selena așteptându-i pe băieți să ne aducă sucurile.
- Mă bucur că ești fericită în sfârșit. Nu te-am mai vazut de mult așa.
- Deci planul nostru a mers, spune Lucia bătând din palme entuziasmată.
- Îmi e milă de Adam, nici bine nu am format o relație și deja l-am înșelat.
- Adam va înțelege. Oricum nu ar fi mers.
- Ciudat că nu te-a sunat, nu?, mă întreabă Lucia curioasă.
- Probabil e ocupat cu munca.
- Dar ce durează atât să aduci niște sucuri.
Mă uit în direcția în care se afla barul și îl văd pe Max vorbind cu o femeie. Știu că suntem pe o plajă, dar din cate nu suntem pe o plajă de nudiști. Cum să nu porți sutien când mergi să îți iei un suc de la bar. Curva cu față de maimuță îl privește pe Max ca și cum l-ar ruga să i-o tragă acolo, iar el zâmbește.
Mă ridic și mă îndrept nervoasă spre hotel. Curvar nenorocit. Are un copil și el cochetează cu alte femei. M-ai și spune că mă iubește. Intru în camera, trântind ușa în urma mea. Merg pe balcon privind oceanul oftând.
- Alisia!
- Ce vrei, Max?
- Ce ai pățit?
Îmi măresc ochii, trecându-mi mâinile prin păr, nervoasă.
- Nimic. Nu am chef de tine. Mă enervezi, du-te la aia cu care vorbeai frumos mai devreme.
Max râde.
- De unde știi că vorbeam frumos cu ea?
- Oare de ce zâmbeai atunci? Mă faci chioară pe față? Pleacă că mă enervezi.
- Te enervez? Aseară nu m-ai spuneai același lucru, îmi spune soptindu-mi la ureche.
Îi arunc o privire urâtă și îmi întorc privirea la ocean, încercând să îl ignor, dar mă trezesc lipită de perete cu mâinile imobilizate.
- Dă-mi drumul!
Max își plimba buzele pe gâtul meu presărând săruturi umede.
- Lasă-mă..
Mă mușcă puternic după lingând ușor zona inflamată pentru a alina puțin durerea.
- Ahh..Max..
Își lipește buzele de ale mele într-un sărut pasional, ridicându-mă de la sol ca apoi să îmi incolăcesc picioarele în jurul lui. Rupe sărutul privindu-mă în ochii.
- Te iubesc, Alisia! Nu ai de ce să fi geloasă, eu doar pe tine te vreau. Nu va exista o alta femeie în viața mea.
- Și eu te iubesc! Dar aia chiar avea față de maimuță, îi spun râzând.
Max râde, sărutându-mi creștetul capului.
- Să te iubesc n-a fost o opțiune. A fost o necesitate. Eu nu pot trăi fără tine, Alisia.
Ce drăguți sunt! E amuzantă Alisia când e geloasă. Voi ce credeți?
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romance- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...