♧Epilog♧
Au trecut trei ani. Trei ani de la aceea noapte oribilă care mi-a marcat viața. În acești trei ani am învățat atât de multe. Am învățat că dragostea este infinită, pasiunea este interminabilă, nevoia sfâșietoare. Am mai învățat că libertatea este temporară și căldura necesară. Dar cel mai important am învățat că fericirea este efemeră și implijirea inevitabilă.
Am făcut multe greșeli de-a lungul timpului, dar pe toate le-am plătit.
- Tuși, Alisia?
- Da, micuțul meu, David, ce este?
David este băiețelul lui Kelly și al lui Alex. Este o frumusețe de băiat. Kelly a decis să îi pună nunele David, după numele bunicului lui Alex.
- Unde este Selena?
- Cred că este în curte cu ceilalți.
- Tuși, am auzit de la mami că noi nu am stat mereu aici.
Da, am decis să ne întoarcem în New York, orașul în care a început dragostea mea și a lui Max.
- Nu scumpule, dar promit că îți voi povesti. Acum du-te jos.
- Bine, tuși! Oricum a venit iubitul lui tuși Lucia și el mereu imi aduce câte ceva, îmi spune micuțul râzând.
Ies pe balcon și mă uit la toată lumea din grădină. Fiecare dintr-e ei erau fericiți și împliniți. Totul se așezase ca la carte. În sfârșit era liniște și pace. Ador casa asta. Aceasta casă este construită fix in locul în care a fost departamentul acela abandonat unde eu și Max ne-am intalnit pentru prima dată.
- Mami! Mami!
- Da, iubire. Ce e?
- Vreau să îți arăt ceva. E o surpriză.
Cobor împreună cu micuța nerăbdătoare și ajung în curte unde mă aștepta el. Iubirea vieții mele.
- Alisia încă de când te-am cunoscut am simtit ceva pentru tine. Ești tot ce mi-aș putea dori, lângă tine mă simt fericit. Alisia, vrei să te măriți cu mine?
Eram surprinsă. Nu făceam nimic, doar îl priveam. Toată lumea aștepta răspunsul meu.
- Spune odată Da, țipă Adam.
- Da, Max vreau să mă mărit cu tine. Te iubesc și tu ești singura mea șansă la fericire.
Max îmi așează inelul pe deget cu mâna tremurând, apoi mă sărută, toți începînd să aplaude.
- Nu te poți opri din a mă face fericită?
- De acum ăsta e rolul meu să te fac fericită în fiecare zi.
- E o promisiune?
- E un jurământ!
- Bine, dar facem o înțelegere?, îl întreb zâmbind
- Iubit-o unele înțelegeri pot fi periculoase, spune sărutându-mă pasional.
~Sfârșit~
Vă mulțumesc pentru susținere și va iubesc.❤❤
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romansa- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...