Capitolul 18

1.2K 62 4
                                    

               Adevăr pe jumătate 2

Eram în magazinul Luciei, aceasta privindu-mă îngrijorată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eram în magazinul Luciei, aceasta privindu-mă îngrijorată. Ce vrea să spună cu asta? În ce mă bag?

  - Ce vrei să spui?, o întreb nedumerită

  - Nu vreau să pățești la fel ca Eva. Faptul că semănați nu va aduce nimic bun. Eva a avut o relație frumoasă cu Max înainte ca el să devină mafiot.

  - Am auzit că a avut o relație cu Ryan!, o întreb curioasă.

  - Nu e adevărat! Când mama a murit cu toți am fost afectați în diferite moduri. Ryan la acuzat pe Max de moartea ei, iar Max s-a închis în el. A devenit rece și distant până când...

  - Până când?

  Tace. Nu este sigură dacă ar trebui să îmi spună toate astea s-au nu. Să dezgroape trecutul îi este foarte greu.

Trecutul doare, dar ori înveți din el ori fugi de el.

După câteva minute de liniște, Lucia începe să vorbească din nou.

  - Până când s-a îndrăgostit de Eva. Dragostea lor creștea pe zi ce trece. Aveau planuri mari împreună după mult timp Max zâmbea din nou. Eram așa fericită pentru fratele meu, dar fericirea a durat puțin Ryan era orbit de furie și gelozie așa că a răpit-o pe Eva. A violat-o, bătut-o și după a omorât-o. Max o aștepta nerăbdător să vină acasă, dar nu a mai ajuns în schimb a primit un mesaj cu o adresa care spunea că dacă vrea să își vadă iubirea să vină la adresa aia. Când Max s-a întors era complet schimbat avea privirea goală. Era furios știa că Ryan făcuse asta să se răzbune pe el. Niciodată nu s-a iertat că Eva a murit din vina lui, spune cu lacrimi în ochii.

Nu pot să cred că Ryan e un monstru. Mi-e scârbă de el. Acum sunt sigură că e un om periculos și mai mult ca sigur e implicat în afaceri ilegale d-aia îl vrea mort pe El Macho. Săracul Max îmi imaginez cât a suferit de aceea se poartă rece și nemilos pentru că a fost rănit în trecut. El nu a avut parte de fericire.

Fericirea e sinonim cu liniștea și atunci când destinul s-a săturat să te încerce trebuie să trăiești cu adevărat! Iar când Max își găsise liniștea aceasta ia fost luată în cel mai josnic mod.

  - Dar acum te-a găsit pe tine și este din fericit. Este poate mai fericit decât când era cu ea. Tu îl faci fericit! Nu vreau ca Max să treacă din nou prin așa ceva.

O lacrimă îi mângâie chipul blând. Lucia este o fire sensibilă, dar încearcă să pară dură exact ca și Max. Ei doi au fost cei mai afectați de toată situația asta. Nenorocitul de Ryan o să plătească.

   - Totul o să fie bine. Promit că Max nu o să mai treacă vreodată prin asta, îi spun cu ochii înlăcrimați.

Lucia mă trage într-o îmbrățișare plângând. Săraca știu cum e să trăiești fără mamă să vrei să o iei în brațe, să îi povestești despre lucrurile minunate dar și cele neplăcute din viața ta. Iar ea nu a avut parte de așa ceva.

O înțelegere periculoasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum