Un amalgan de sentimente
A trecut o săptămână de când am acceptat să merg la o plimbare cu Adam. El este un bărbat foarte bun și amabil ajutându-ne mereu pe mine s-au pe fete cu tot ce avem nevoie. Alex și Adam se înțeleg chiar bine m-ai ales acum că mai și lucrează în același loc. Da, Adam avea nevoie de un loc de muncă iar Alex s-a oferit să îl angajeze la banca lui. Adam petrece mult timp cu micuța Selena chiar are grijă de aceasta când eu s-au ceilalți nu putem mai ales acum când doamna Emy și soțul ei au plecat într-o vacanță.
Bineînțeles că aceea plimbare nocturnă nu a fost singura noastră ieșire, după câteva zile de la aceea plimbare Adam ma invitat la cină, eu acceptând.Acum mă aflu în mall împreună cu Kelly și băieți încercând să ne găsim vestimentația perfectă pentru petrecerea din această seară. Lucia și-a ales rochia cu câteva zile înainte deoarece știa că în această zi va fi foarte ocupată cu organizarea.
- Ție nici-o rochie nu îți place.
- Dacă toate mă fac grasă, îi spune Kelly recalcitrantă. Haideți și în magazinul ăsta.
- Iubire tu ești frumoasă orice ai purta.
- Mersi. Dar intrăm și aici așa că nu m-ai îmi face complimente doar pentru ca să scapi mai repede.
- Mă jignești!
- Lasă teatrul și haide.
Eu și Adam râdeam cu lacrimi de cei doi. Săracul Alex a fost târât în peste doișpe magazine.
- Tu nu îți cauți o rochie?
- Eu găsesc repede ceva. Kelly e problema, îi spun râzând.
Intrăm în magazin și încep să mă uit după o rochie simplă și găsesc una exact pe gustul meu. Este o rochie crem spre alb din mătase cu bretele subțiri și care îți punea în evidență sâni care erau mai mari de când am născut. Rochia mai avea și o despicătură pe piciorul drept. Era superbă.
- Vei arată foarte frumos în ea.
- Mulțumesc!
- Tu oricum ești frumo...
- Am găsit!, țipă Kelly entuziasmată.
Îl las pe Adam cu fraza neterminată și merg să văd ce a pățit Kelly. Când o găsesc o văd îmbrăcată cu o rochie neagră simplă fără bretele mulată pe corp cu o trenă micuță și o despicătură pe piciorul drept. Se pare că avusesem aceleași gusturi.
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romance- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...