Adevăr pe jumătate 1
- Era un alt coechiper îl cheamă tot Ryan.
- Sigur...
- Trebuie să închid, Amy.
- Bine. Pa.
Închid telefonul tristă. Nu îmi place să o mint pe Amy, dar nu îi pot spune adevărul...nu când este așa. Gândurile îmi sunt întrerupte de vibrația telefonului.
"Erai foarte sexi pe podiumul ăla"
Mesajul lui Max mă face să mă iluzionez, dar și enervez în același timp. Tot el mă jignește și spune că nu suntem sortiți să fim împreună, dar tot el mă caută. Plus că nu a mai dat niciun semn de două zile...probabil și-a făcut de cap cu curvele lui și acum și-a adus aminte și de mine.
- Alisia! Alisia!
- Da, Lee, ce e?
- Poți să mergi până în biroul lui Ryan să îmi aduci un dosar. E despre clădirea abandonată unde l-am prins pe El Mancho.
- Sigur!
Mă îndrept spre biroul lui Ryan, când o voce cunoscută se aude din baia secției. Mă apropi de ușa pentru a auzi mai bine. Vocea lui Ryan era cea care se auzea din spatele uși.
" Nimeni nu trebuie să știe că am avut vre-o legătură cu mafia mexicană"
Curioasă decid să ascult mai departe, dar ce legătură poate el avea cu mafia mexicană?
"Dacă cineva află despre asta vă omor pe toți fără să clipesc. Îl vreau mort pe El Macho, ați înțeles?"
Dau să plec cât mai repede, dar lovesc coșul de gunoi, acesta spărgând liniștea.
- La dracu!
- Alisia? Ce cauți aici?, mă întreabă agitat.
- Aaa...am fost la tine în biroul și nu am găsit dosarul despre clădirea abandonată, Lee are nevoie de el așa că...aaa...te-am căutat și ți-am auzit vocea venit din baie, îi spun bâlbâindu-mă.
- Ok!, mă privește suspicios. O să îi duc eu lui Lee dosarul.
- Bine...
Confuză și speriată în același timp intru în baia fetelor asta după ce m-am asigurat că numai este nimeni.
Mă sprijin de chiuvetă, uitându-mă în oglindă. Nu înțeleg de ce o simplă convorbire m-a speriat? Dar la dracu aia nu era o simplă convorbire! De ce vrea Ryan ca el Macho să moară? Numai înțeleg nimic! Telefonul îmi vibrează, întrerupîndu-mi gândurile făcându-mă să tresar.
" Nu vorbești cu mine?"
Ce vrei?
" Știu că te-am jignit iubit-o, dar am vrut să știu dacă ești bine..."
Sunt bine. Am treabă!
" Te iubesc!"
Îmi bag mobilul în buzunar, ignorând restul mesajelor de la Max. În acel moment ușa băi se deschide pe ea intrând Kelly.
- Alisia! Ce ai pățit?
- Nimic!
- Cum nimic! De ce ești așa agitată?, mă întreabă Kelly îngrijorată.
- Am auzit ceva și nu știu ce înseamnă asta.
- Ce?
- Nu pot să îți spun aici. Ne vedem diseară la mine.
- Bine, hai să mergem Lee are ceva să ne spună.
Mă întorc cu Kelly în sala de reuniuni și îi găsesc pe Lee și Ryan stând liniștiți pe scaunele lor din piele.
- Ce sa întâmplat?, întreb curioasă.
- Omul nostru a fost omorât. După ce am vorbit cu șefu am decis să mergem înainte cu planul contra lui Hell, spune Ryan calm.
- Nu avem probe concrete care să dovedească că omul nostru a fost omorât. În plus am pregătit această operațiune de prea mult timp pentru a o anula acum.
Kelly mă privește îngrijorată.
- Ești bine?, îmi șoptește.
- Dacă iese ceva rău?
- Va fi bine! Să sperăm că Max nu va fi acolo, dar la un moment dat va trebui să plătească pentru că a vândut droguri, Alisia ști și tu asta.
Aprob oftând. Știu că Max este implicat în lucruri necurate, și mai știu că va trebui să plătească pentru el, dar nu vreau să stea toată viața în închisoare.
- Hell nu va mai putea scăpa și de data aceasta. Ori merge la închisoare ori moare.
Cuvintele lui Ryan îmi provoacă o neliniște profundă în suflet. Dar cum poate să își bage fratele la închisoare când și el poate este băgat în lucruri ilegale.
¤¤♡¤¤La ora două fix ajung la Lucia's, un magazin elegant de lenjerie intimă situat pe strada Greenwich, numărul patru. Intru și magazinul era complet gol asta dacă nu o pun la socoteală pe Lucia.
- Mulțumesc că ai venit. Ia loc, te rog.
Mă așez pe o canapea mare din piele de culoare roșie. Totul în jur era numai lux și opulență.
- De ce ai vrut să ne vedem?
Lucia ia o gură din vinul pe care îl are în față și după se concentrează din nou la mine.
- Trebuie să stai departe de Max și Ryan.
- Mi-ai cerut să ne vedem pentru a-mi spune asta? Nu puteam să îmi spui la telefon?
- Nu înțelegi. Îți spun foarte serios, Alisia nu ști unde te bagi.
Ce credeți că a vrut să spună Lucia?Vă aștept comentariile cu mult drag❤
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romans- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...