Începutul calvarului
Au trecut trei săptămâni de când nu l-am mai văzut pe Max. Numai știu nimic de el. M-am mutat înapoi în apartament și nu am mai iesit de atunci. Max ma sunat și mi-a trimis mesaje în fiecare zi până a renunțat. Acum mă aflam în apartament încercând să mă uit la un film, deoarece la servici am renunțat. Am renunțat deoarece nu am mai vrut să văd pe nimeni.
Singura persoană pe care continui să o văd este Kelly. Pe Lucia nu am mai vrut să o văd deoarece îmi aducea aminte de Max, iar Alex continuă să spună că este o neînțelegere și că Max nu ar face asta niciodată. Scrisori și apeluri anonime nu am mai primit cea ce ma liniștit puțin. Gândurile îmi sunt întrerupte de câteva bătăi în ușă. Probabil Kelly a venit să vadă dacă m-ai trăiesc s-au nu. Mă îndrept alene spre ușă și când o deschid rămân uimită.
- Ryan? Ce cauți aici?
Observ cum un zâmbet îi apare pe buze.
- Am venit să te văd. Să o văd pe trădătoatea care m-a distrus.
- Ryan miroși a alcool. Ești beat?
- Nu sunt. Eram mai beat. Acum sunt doar beat, intră așezându-se pe canapea.
- Nu ți-am spus să intri, dar...
- De ce nu mă iubești, Alisia?
- Ryan, ești beat pleacă, te rog.
- Nu...vino..., spune trăgându-mă de mână.
- Dă-mi drumul.
- Nu...vreau să mă iubești și pe mine. Măcar atât să faci dacă ești o trădătoare.
- Ryan ești beat și nu și nu stii ce spui.
Ryan mă împinge pe canapea punându-se peste mine. Cum scap de el. Incerc să îl dau la o parte, dar este prea greu.
- Știu ce spun! La dracu!, spune râzând isteric.
Incepe să își plimbe mâinile pe corpul meu...imediat mi se face scârbă de atingerile lui. Într-o fracțiune de secundă trage de tricoul meu, rupându-l.
- Lasă-mă!
Buzele lui se zdrobesc brutal de ale mele. Vrea să își bage limba în gura mea,...dar nu îl las...
- Atunci ai vrut să te sărut. Acum eu vreau să ți-o trag.
Am început să îl sărut...chiar dacă mi se făcea scârbă până când se relaxează și îl lovesc cu piciorul între picioare reușind să scap. Ies din apartament și fug ca și cum viața mea ar depinde de asta. Și chiar depinde. Ies din bloc frigul punând stăpânire de mine. Eram speriată aveam tricoul rupt și nu știam unde să mă duc. Kelly nu este acasă, Lucia sa mutat și nu știu unde stă. Unde să mă duc acum?
- Alisia!
- Ryan!, speriată mă ascund după un copac rugându-mă să nu mă vadă.
- Alisia, nu o să scapi. Nimeni nu te va scăpa de mine. De ce nu vrei să mă iubești? Stii ești cam proastă, nici nu ți-ai dat seama că eu am fost cel care te-a sunat și cel care ti-a trimis scrisoarea. Și ghici ce scumpul tău iubit nu te-a înșelat. Eu l-am drogat.
Max nu ma înșelat? Cum am putut să cred că ar fi putut să mă înșele. Mereu îmi spunea cât de mult mă iubește, dar când l-am văzut atunci nu am mai gândit limpede.
- Știu că tu erai spionul lui Max. Mereu am știut, dar proasta de Kelly le-a spus tuturor că eu eram. Mi-a fost de folos într-un fel și așa mă plictisisem să fiu polițist. Mă astepta o mafie pe care trebuia să o conduc.
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romance- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...