Ultima noapte de dragoste
Întâia noapte de răzbunareEram la spital și așteptăm veștile doctorului care sper să fie bune. Măcar speranță să mai am, nu?.
- Domnule doctor cum este?
- Am reușit să o stabilizăm pentru moment.
- Cât timp va sta în comă?
- Mă tem că asta nu vă pot spune. Se poate trezi mâine s-au...niciodată. Ați găsit o cale de-a plăti operația?
- Încă nu. Nu pot face ceva pentru ea?, întreb cu lacrimi în ochii.
- Îi poți vorbi. Unele studii spun că pacienți care sunt în comă aud tot ce vorbim cu ei.
- Mulțumesc, domnule doctor!
Doctorul iese lăsându-mă singură cu Amy. Mă durea enorm să o văd așa conectată la aparate cu chipul palid și gândindu-mă că ar putea muri mă paralizează de frică.
- Te vei face bine, Amy. Îți promit!
Ies din salon hotărâtă să îmi găsesc un loc de muncă. Nu mă voi da bătută.
- Ești bine?, mă întreabă Kelly cu lacrimi în ochii.
- Voi fi bine. Acum merg să caut ceva de muncă. Ne vedem mai târziu.
Ies din spital plină de speranță. Conduc pe străzile aglomerate ale Brooklyn-ului oprindu-mă la fiecare magazin care avea afis de angajare. Dar fără nicun rezultă. Toate locurile ba erau ocupate, ba așteptau alte persoane. Orele au trecut și seara a venit. Obosită conduc spre locul meu preferat. Locul în care am iubit cu adevărat. Când ajung mă așez pe iarba admirând luna. De ce viața e așa complicată? De ce pentru un moment de fericire trebui să plătim înzecit?
- Alisia?!
Max îmi privea chipul plin de lacrimi, oftând.
- Ce ai pățit?
- Mă simt singură, îi spun privind luna.
- Tu ești de vină pentru asta. Tu ai devenit o...Nu contează. Ce cauți aici?
- Mă gândeam!
- La ce?, spune asezandu-se lângă mine.
- Amy s-ar putea să moară. Și dacă ea moare eu nu am pentru ce să mai trăiesc.
- Sigur se mai poate face ceva. Trebuie să fie o cale.
- Da. O operație. Asta este singura soluție, dar...
Îi spun cu glas tremurând în timp ce ochii mei îi căutau pe ai lui cu atenție.
- Dacă nu ai banii. Ieși la produs sigur unei curve nu îi este greu să facă bani.
- Ajunge! Nu îți permit să...
Începusem eu, însă mă oprisem din vorbit atunci când ochii lui i-au fixat pe ai mei. Simțeam un fior rece pe șina spinări când mă privea. Cum își permite să îmi vorbească așa?
- Nu mai încerca să faci pe sfânta. Nu ești decât o curvă.
- Foarte bine. Atunci nu îți mai pierde timpul cu curva asta.
Dau să plec, dar îmi prinde mâna lipindu-mă cu spatele de el.
- Eu te-am adus aici. Eu te-am întins pe iarba asta, Alisia. Eu te-am făcut să gemi și să mă rogi să continui. Ai uitat?
CITEȘTI
O înțelegere periculoasă
Romansa- La dracu! Când o să înțelegi? Acele vremuri au trecut. A fost doar o atracție de moment. - Și de ce a trecut așa repede? Nu te-a futut bine?, îmi spune arucându-mi priviri de gheață. - A trecut pentru că încep să mă îndrăgostesc de tine, idiot...