|15|

159 12 3
                                    

„Fajn! Řeknu ti to!" vyjekla Hermiona, čímž přerušila Ginnyin monolog, který pojednával o jakýchsi pravidlech kamarádství. Vlastně Hermionu zlomila jen díky manipulaci a citovému vydírání, což tak lze jistě označit.

„Mý rodiče nikdy nebyli mý rodiče, vlastně to, že jsem to zjistila byl důvod, proč zemřeli." posteskla si lehce hraně. Byli dny, kdy jí ti dva mudlové chyběli, ale dnes to nebylo, proto bylo potřeba lehkého předstírání.

Nemínila Ginny říct o tom, že je zabila ona sama a bez špetky slitování. Ginny by v tu ránu změnila názor úplně a pravděpodobně by vedla stejné řeči jako v létě Severus. Chtěla toho sebe ušetřit.

Ginny si přiložila dlaň k ústům a zalapala po dechu. „Pane bože."

„Loni na konci roku jsem navíc zjistila, že se Snape chová nějak divně-" pokračovala Hermiona lehce zcestně, jak to na zrzku muselo jistě působit.

„A nebyla bys Hermiona Grangerová, kdybys do toho nezačla strkat nos." pousmála se Ginny.

„To taky, každopádně nejen snape byl divný. Já si prošla taky mnoha změnami. Hlavně se začalo projevovat moje alter ego." teď se pousmála Hermiona.

Ginny tak mohla pochopit, proč je od začátku prazdnin Hermiona tak odtažitá vůči Harrymu a Ronovi. Prostě s nimi ztratila trpělivost, jelikož ani zpola nedosahovali její inteligenční hodnotě a neměli zrovna morálku. Hermionu zkrátka její přátelé začli otravovat a shledala je otravnými.

„Puberta?"

„Ne, geny." odvětila Hermiona a dokonale zrzku zmátla. Byla zase na začátku.

„To se domnívám souvisí se Snapem."

Hermiona přikývla a potvrdila tak Ginnyiny domněnky. „Snapova sestra April měla dítě s Pánem zla." řekla to. Bylo to venku. Její tajemství věděla Ginny Weasleyová.

„Prosím neříkej, že to jsi ty." Ginny znovu zapomněla jak se dýchá a posadila se vedle Hermiony na postel. Najednou vypadala jako bez duše.

Hermiona ji chytla konejšivě za ruku.

„Ginny, člověk si nevybere jak se narodí, ale i přes to, mě to mrzí."

Ginervy modré oči, jindy plné života najednou byly zalité slzami, ale to už ji Hermiona svírala v náručí a konejšivě hladila po zádech.

„Já vím..." posteskla si Ginny. „Ani jsem nevěděla, že Snape má sestru, nebo Pán Zla dceru, natož, že ty jsi ta dcera!" vzlykala Ginny a Hermiona, která v sobě dlouhou dobu emoce potlačovala, se tomu nyní nedokázala ubránit a rozbrečela se taky.

„To není všechno, tyhle prázdniny jsem strávila na Malfoy Manor-" Hermionino vyprávění bylo opět přerušeno.

„COŽE?!" vyjekla, než po ní Hermiona hodila pohled, který jasně říkal 'Buď zticha nebo tě hodím do šachty.'

„Draco Malfoy ví o tom, kdo jsem. Vlastně mnou byl posedlý, protože mezi Smrtijedy jsem Temná princezna a nikdo netuší, kdo doopravdy jsem. Hrozně ho zajímalo, kdo se pod tou kápí skrývá." povzdechla si Hermiona.

„Každopádně Lucius, Narcisa a Bellatrix byli po Snapovi s otcem moje nová rodina." dokončila to Hermiona.

„Možná se to nezdá, ale doooravdy Ginny, jsou to lidé tak jako mi. Mají city a emoce, akorát s nimi nakládají jinak." dodala ještě vzápětí.

„Jsem ráda, že jsi šťastná Hermiono, ikdyž je to díky nim." pohlédla jí odvážně zrzka do očí a znovu kamarádku objala.

Ginny věděla, že tuto novinu bude zpracovávat ještě hodně dlouho, a že bude problém to držet za zubama, ale nehodlala se tím teď trápit. Na jejím a Hermiony vztahu se to přece vůbec nemusí projevovat není-li pravda.

„Děkuju." zablekotala vesele Hermiona do záplavy zrzavých vlasů, ve kterých měla zabořený obličej.

„Nemáš zač, nejsemc člověk co lpí na předsudcích." usmála se.

Dobře, mezi ní a smrtijedy je tohle ten obrovský rozdíl.

„Jinak, co nového u Malfoyů?" řekne už uvolněně Ginny.

„Představ si, podařilo se mi Luciuse s Narcisou přesvědčit, aby alespoň zauvažovali nad dalším dítětem. Díky mně si Narcisa uvědomila, kolik mateřské lásky v sobě má a jak moc by si přála holčičku." teď už Hermiony tvář zdobil dokonalý úsměv, který se odrážel i ve tváři Ginny.

„No nekecej!"


Omlouvám se všem, co byli proti, já zbožňuju Ginny a hrozně moc jsem ji sem chtěla zakomponovat. 😁

Snad se líbí, děkuji za všechny vaše ⭐💬 moc mě to těší 💞

Tinka 🖤

Musím tě chránitKde žijí příběhy. Začni objevovat