Druhý den odpoledne se všech šest studentů, kteří se účastnili nočního dobrodružství, rozhodlo působit, jakože se vůbec nic nestalo. Hah... stalo. Rozhodli se totiž, že vyřešit to v klidu a s chladnou hlavou bude lepší.
Proto to teď řešila chlapecká trojice ve Zmiozelském pokoji sedmého ročníku.
Draco se brouzdal pozemky s hlavou obtěžkanou myšlenkami a Crabbe a Goyle se někde cpali dortíky. Sobotní odpoledne, když vám v pondělí začíná škola po dlouhých vánočních prázdninách, je přece jako stvořené pro prokrastinaci či jídlové orgie nemám pravdu?
Každopádně po tom, co Theo s Blaisem zjistili, že existuje něco jako neviditelný plášť, se ho rozhodli pořádně provětrat. Úplně pochopili, co Hermionu, Rona a Pottera vedlo k těm všem neplechám, co celé ty roky vyváděli, protože tohle k tomu naprosto svádělo. Ještě že nevěděli o Pobertově plánku, pak by se totiž mohlo stát, že se škola obrátí vzhůru nohama.
Harryho propašovali přes otravbou Pansy a její fanclub až do pokoje, zamkli se a začali horlivě debatovat.
Než byli přerušeni.
"Blaise, jsi tam?!" bušil Draco na dveře jako smyslů zbavený. "Pansy! Rudý kód! Rudý kód! NECHCI JÍT S TEBOU NA RANDE! Rudý kód! JDI ODE MĚ! Rudý kód!" ječel Draco střídavě na Pansy a střídavě na Blaise.
"Ne! Jsem..." přemýšlel Blaise nad kvalitní výmluvou. "Nahý!"
"Nahý? A kde je Theo? Viděl jsem vás přicházet spolu." zapřemýšlel se Draco a náhle mohlibv pokoji slyšet jen ránu. To oni neviděli, ale Pansy přirazila Draca ke dveřím a snažila se mu dát polibek. "MOZKOMORE ODPREJSKNI!"
Chlapci uvnitř se radši nezamýšleli nad tím, co hluk způsobilo.
"Já tu mám holku!" vyhrkl bezmyšlenkovitě Theo, než se čas zastavil a všichni v doslechu se zatvářili opravdu zmateně.
"Blaise je nahý a ty tam máš holku?" řekl zamyšleně Draco než slyšeli jen Pansy, co na Draca vyslala kouzlo úplného spoutání, pak když Draco ječel, tak i kouzlo na dočasné vyjmutí hlasu a nakonec ho pravděpodobně někam odtáhla. Chudák draco.
(PanBorda Draco je tak trošku rope bunny a Pansy rigger, chápeš 😈😂😂)
"Takže, vydržte." vrátil se Harry zpět k tématu, když vyprchalo napětí z té nedávné příhody s Dracem.
"Jo Pottere, chápeš to správně, podle všeho jsou Draco a Hermiona smrtijedi." potvrdil Theo nevyřčenou otázku pana vyvoleného.
"Ale jakto? Hermiona je mudlovského původu! To ta dě... divoška spala PRO MERLINA i s Voldemortem? Co se to na těch jejich smrtijedských posezeníčkách děje? Pořádají swingersparty?!" vyjekl Blaise, aby doplnil konverzaci.
(PanBorda nějak mi to celý leze na mozek 😂😂)
"Jsi idiot? To jsi vůbec nevnímal?" peskoval ho Theo, který byl značně znepokojen jak mentálním zdravím svého kamaráda, tak tím, co se stalo včera v noci. Plus sám Harry Potter ve Zmiozelském doupěti! Není možné, že by je všechny posedl Satan? Nebo tak něco?
Vnímal jsem jak zrzka nádherně voní a jak si u krbu v Komnatě kvůli vysoké teplotě pomalu sundavá vrstvy oblečení...
"No... co se týče jejich konverzace tak ne, nevnímal..." přizná lehce rozpačitě Blaise doufajíc, že Harry neprokoukne, co se mu honí hlavou. Však jen tak mezi námi, v aktuální chvíli měli oba na Ginny stejný nárok, přesto bral v potaz, že ve hvězdách jistě byl napsáno, že malá Weasleyová prostě patří Harrrymu Potterovi.
"U MERLINA HERMIONA JE DCERA PÁNA ZLA! JAK MAM PORAZIT NĚKOHO, JEHOŽ DCERA JE MOJE NEJLEPŠÍ KAMARÁDKA?!"
"HERMIONA JE DCERA PÁNA ZLA?!"
"DEBILEEEE!" zakončil hysterickou chvilku Theo a promnul si unaveně spánky. To proto tolik pátrala v těch knihách o čistokrevných rodech.... najednou to dávalo smysl.
"Jak mám vědět, že ve válce co se blíží, bude stát na mojí straně..." proslnesl smutně Harry a posadil se vedle Thea.
"Nevíš, já budu muset být s otcem v řadách zla, ale věř, že budu přát vítězství tobě." vydechl nakonec Theo.
Harrymu najednou došlo jak těžké to mají děti, jejichž rodiče mají znamení zla. Všichni víme o Harryho posedlosti Dracem Malfoyem, ale až teď Harry pochopil, že byť je Draco smrtijedem, nemusí to být automaticky jeho vlastní iniciativa. Když ho včera viděl a slyšel mluvit s Ginny a Hermionou, už věděl, že je ve skutečnosti stejný jako on sám, ale dané okolnosti mu zabraňují to dávat najevo.
"Díky." zamumlal Harry, protože neměl co víc dodat, přičemž mu v tom bránili nezkrotné myšlenky. Theo na to jen přikývl a zase bylo chvíli ticho. Blaise teprve teď začal zpracovávat to, z čeho se ti dva hroutí posledních 20 hodin, proto mu chyběla náhle veškerá energie a i kdyby se do konverzace zaoojit chtěl, jakože nechtěl, pravděpodobně by nyní dohromady smysluplnou větu nedal.
"Každopádně, nemůžeš jí bránit ve výběru a nutit ji. Nech ji, ať si stranu zvolí sama." řekl nakonec filozoficky Theo, a pak už se každý jen utápěl ve vlastních myšlenkách.
Snad se nová kaoitola líbí 💞
Moc se mi líbí všechny ohlasy, které dostávám, všechny ty hvězdičky... prostě jsem hrozně ráda za veškerou podporu 🥰🥰
...I přes to, že poslední kapitoly jsou fakt divný a místy i mě samotnou děsí, co to melu... 😂😂🤦🏻♀️
Tinka 🖤
ČTEŠ
Musím tě chránit
Fanfictionstart- červen 2020 finish- |?| Severus tu dívku držel ve svém náručí, když mu jeho sestra dala na dlouho s bohem a on pochopil, že to bylo nejspíš navždy. Svět byl pro to malé v peřince tak moc nebezpečný, že věděl, že bude lepší, když život zasvět...