|17|

154 13 2
                                    

Bylo přesně jedenáct, když si ověřil, že jeho spolubydlící už spí a bylo bezpečné opustit komnaty. Bylo jasné, že dorazí pozdě, ale co mohl dělat...

Překvapilo ho, tedy u Blaise a Thea, že uslintak brzy. U Crebba a Goyla to bylo naprosto normální. Čekal, že jeho přátelé budou dotěrní a otravní, ale na druhou stranu byl rád, že to hodili za hlavu.

Jen co odešel vstali ze svých postelí i Blaise a Theodor, za doorovodu hlasitého chrápání těch dvou zbývajících, rovněž výše zmiňovaných goril.

"Vážně mu nepřišlo divný, že jdeme spát v džínách a košili?" uchechtl se lehce rozespale Blaise, protože předstírat spánek je stejné jako snažit se stůj co stůj neusnout, což pro něho bylo těžší než předpokládal.

"Vážně mu nepřišlo divný, že tak málo chrápeš?" po tomto Theem proneseném posměšném výroku se Blaise rázem smát přestal, a až k východu ze společenské místnosti do chodeb hradu klel na účet tohoto zmiozelského svůdníka.

Ve sklepení rázem zalitovali, že byli oblečeni tak spoře. Vážně je v lednu, v největší zimě, v tuto hodinu nenapadlo vzít si alespoň mikinu?

Ani náhodou je nenapadlo se vracet, protože byli až příliš zvědaví.

Nejtišeji jak dokázali se plížili hradem, ale to ještě netušili, kolik lidí se dnes rozhodlo pro noční procházku.

Vlastně hlavně proto, že ani jeden s těchto dvou Zmiozelů nebyl zrovna noční sova a oba milovali spánek. Tedy Blaise nebyl ani žádné denní ptáčátko jako Theo a nejradši by spal pořád.

Uslyšeli hlasy, přímo v sedmém patře na dosah Komnaty nejvyšší potřeby. Byli právě ne jakémsi rozcestí dlouhých spletitých chodeb a schodiště. Donutilo je to se přikrčit za sloupem.

Matně slyšeli nějaké hlasy, ale podle všeho se jednalo o nějaké dvě studentky a jejich kolejního ředitele a profesora dříve lektvarů, nyní obrany proti černé magii. Co se to tu dělo?

Vykoukli spoza rohu a opatrně se rozhlédli. Byli daleko na to, aby slyšeli, ale přesto měli perfektní výhled. Výhled na Draca, který je rozhovoru značně blíž, přikrčený za sochou nějakého z bradavických duchů, a pak taky výhled na Pottera velmi blízko u nich s jakýmsi zmačkaným pergamenem v ruce (jistěže mluvím o pobertově plánku, ale o tom oni neví 🥺😂).

"Měli jsme pravdu!" drcne Blaise vítězně do Thea. Ale radši opět zpozorní.

"Ještě si o tom promluvíme!" uslyší rozhořčený hlas Snapea, který si to na ty dvě pořvává za pochodu.

Přibližoval se a přibližoval, až to těsně u nich otočil a vydal se ke schodišti.

Mezitím ho slyšeli jak si mumlá něco jako: "Výborný nápad říct no nás Weasleyové! Holka jedna bláznivá!"

Blaise se vyděšeně podívá na Thea.

Vykouknou ze svého úkrytu trochu více, aby viděli dvě studentky, se kterými se Snape před zlomkem vteřiny pohádal.

"Grangerová?" vyjekli pološeptem a zalezli zpět do úkrytu.

"Víš co to znamená?" zašeptal Blaise lehce otřesen tím vším. Theo přikývl, ale když si uvědomil, že to v panujícím světle jeho kamarád neuvidí, vysvětlil to, co oběma tak rychle secvaklo dohromady.

"Snape a Grangerová se dohodli, že si dají rande o půlnoci v Komnatě nejvyšší potřeby, stejně jako Potter a Draco. No ale Weasleyová se rozhodla Pottera sledovat tak jako my Draca, jenomže to už tu byli Snape s Hermionou, když sem zrzka dorazila a načapala je."

"Přesně tak." přikývl Blaise.


Nevim proč mě tak baví psát o stupiditě Thea a Blaiseho... fakt nevim 😂😂✌️

je 2:15 a já jsem nějak v ráži, takže jdu ještě na jednu, kdyžtak ji vydám až déle ✌️

Snad se líbí,

Tinka 🖤




Musím tě chránitKde žijí příběhy. Začni objevovat